برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درمان نوروبهجت چیست؟

درمان نوروبهجت چیست؟

من بیمار نوروبهجت هستم تا شش ماه اول بهتر شده بودم بعد از تزریق واکسن انفلونزا دو باره التهاب برگشتو یه بار دیگه فلج شدم الان زیر نظر درمانگاه بهجت شریعتی هستم و دکتر سیگارودی اخرین ام ار ای ضایعات بیشتر پاک شده و مغز تا حدودی به حالت عا دی برگشته و نیاز به اندوکسان نبود بعد از حمله دوم دید چپ ضعیف شده چشم پزشکی گفت چشم سالمه مغز التهاب داره تا چند وقت طول می کشد دوباره حرکاتم درست شه؟
سلام تاریخ دقیقی برای بازگشت حرکات دست وجود ندارد.درمان ها باید صورت گیرد تا التهاب مغزی فروکش کند و پس از ان اقدامات توانبخشی صورت گیرد تا حرکات بتدریج بهتر شوند.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تفاوت تست hlab5 باhlab5۱ چیست؟مسعود مهدوی۱۳۹۶/۰۵/۰۹

با سلام.در رابطه با بیماری بهجت مطالعات نشان داده که زمینه ژنتیکی در بروز بیماری موثر است،از جمله مشخص شده که  ژن های خاصی در این بیماری شیوع بالاتری دارند.بررسی ژنتیکی گرچه در معیارهای تشخیص بیماری قرار ندارد ولی در صورت مثبت شدن آزمایش می تواند در تایید تشخیص کمک کننده باشد.نوع B5 و B51 دو زیر گروه  زنی متفاوتند که در مناطق مختلف شیوع متفاوتی در افراد مبتلا به بیماری بهجت دارند.در صورت مثبت شدن آزمایش احتمال وجود بیماری در بیماران مشکوک ، محتمل تر میشود.

سلام : من 32 ساله ام و حدود 2 سالی است که متوجه بهجت شده ام لطفا راهنمایی کنید و در مورد داروهایی که باید مصرف کنم لطفا راهنماییم کنید . متشکرم احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام. بیماری بهجت یک بیماری مهم روماتیسمی با طیف وسیعی از علائم مانند صرفا آفت تا درگیری چشمی می باشد که بر اساس هر وضعیت بالینی و شدت بیماری برنامه درمانی توسط پزشک روماتولوژیست مشخص می شود. برای آگاهی بیشتر پیشنهاد می گردد به مقالات متنوع موجود در سایت مراجعه فرمایید.

بیماری سندرم بهجت و ارتویید روماتویید دارم. داروی جایگزین کورتون وجود دارد؟انوشه حقیقی۱۳۹۶/۰۴/۳۰

با سلام نیازی نیست خوشبختانه در ایران جدیدترین دارو ها و آخرین متد درمانی وجود دارد ، تحت نظر پزشک معالج خود به درمان ادامه دهید

دیدگاه و نظــرات