برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

لوپوس و مصرف ایندرال

لوپوس و مصرف ایندرال

سلام من لوپوس دارم الان آنفولانزا تپش قلب دارم، ضربان قلبم 120 هست. دکتر متخصصم گفتن شما به هیچ وجه نباید ایندرال مصرف کنید خواستم ببینم چه داروی جایگزینی مصرف کنم که تپش قلبم خوب شه؟
سلام. ما هماهنگی پزشک معالجتان می توانید متورال استفاده کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

۲ دکتر نظرات مختلفی دارند یکی لوپوس یکی آرترین روماتوپید کدام درست است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۱۱/۲۲

با سلام. ممکن است در شروع بیماری تابلوی بیماری و آزمایشات بیانگر یک نوع بیماری خاص روماتیسمی نباشد اما در طی گذشت زمان تابلوی بیماری و یافته های بیماری کامل می شود . در بیماری لوپوس ممکن است بیمار تظاهرات بالینی واضحی نداشته باشد ولیکن یافته های آزمایشگاهی مثبت باشد.تشخیص فعالیت بیماری بر اساس مجموعه یافته های آزمایشگاهی و بالینی است. بسیاری از افراد با تجربه روماتولوژی معتقدند چنانچه بیمار مبتلا مبتلا به لوپوس منتشر باشد در صورت عدم فعالیت بیماری به عنوان پیشگیری از عود بیماری ضروری است قرص هیدروکسی کلروکین مصرف نماید.

روی صورتم التهابهایی قرمز رنگ ایجاد شده است و دکترم پیشنهاد داده به دکتر روماتولوژیست مراجعه کنم!!غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۱۲/۱۶

با سلام با توجه به مزمن شدن شکایات ذکر شده و وجود ضایعات التهابی بر روی بینی و گونه ها پیشنهاد می شود از نظر بیماری روماتیسمی لوپوس بررسی تکمیلی صورت گیرد. چنانچه همراه باشکایات ذکر شده حساسیت به نور آفتاب و وجود ضایعات زخم مانند روی کام دهان و یا درد و تورم در مفاصل احتمال بیماری مذکور بیشتر می شود.

مجموعه ای از علائم را دارم که پزشک لوپوس تشخیص داد.احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۲/۰۵

با سلام تشخیص بی ماری لوپوس با مجموعه ای از آزمایشات و شرح حال و معاینه فیزیکی می باشد. در بیماری لوپوس مفاصل اگرچه درگیر می شوند اما این درگیری مخرب نیستند. ضروری است شما از نظر فعالیت بیماری لوپوس و ضرورت ادامه درمان با روماتولوژیست مشورت نمایید. کاهش وزن و انجام ورزش های مناسب به کاهش درد های مفصلی شما کمک موثری می نماید.

من ۳سال لوپوس دارم هیچ علانم درد مفاصل ندارم فقط با نخوردن قرصا بالای چشم قرمز وورم میکنه دکتر چشم پزشک رفتم میگه خوبه الان من چکار کنم برا چشمممحسن اخیانی۱۳۹۵/۰۹/۰۲

سلام باید قرصها را ادامه دهید و حداقل هر 6 ماه یکبار ویزیت شوید. شما کدام شهرستان هستید؟ تا در صورت امکان پزشکی نزدیک شما را معرفی کنم.

دیدگاه و نظــرات