برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تست RF مثبت است آیا آرتریت روماتوئید دارم؟

تست RF مثبت است آیا آرتریت روماتوئید دارم؟

باسلام ،من 34 سال دارم ،زن هستم .ازمایش خون دادم که در آن +RF(Latex)reactive1نشان داده شده است ، پزشک عمومی تشخیص رماتیسم خفیف را داده است .برام دارو تجویز کرده که اسمشون رو مینویسم ،لطفا به من بگید این دارو هارو مصرف کنم یا اینکه به متخصص مراجعه کنم ؟علائم رماتیسم هم اونطوری که در اینرنت دیدم رو دارم.
با سلام تشخیص بیماری روماتیسم در کنار فاکتور روماتوئید مثبت بر اساس یافته های شرح حال و معاینه فیزیکی است برای تشیص قطعی و تعیین نوع درمان لازم است توسط روماتولوژیست معاینه شوید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتوئید دارم. درد گردن شدید دارم. راهنمایی نمایید.احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۶/۰۷

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید که در اصطلاح عامه مردم روماتیسم گفته می شود معمولا ارتباطی با درد گردن و ستون فقرات نداردمگر اینکه بیماری شما بیماری اسپوندیلوآرتریت باشد. توصیه به مشورت با پزشک روماتولوژیست می شود.

ازدواج و روماتیسممسعود مهدوی۱۳۹۶/۰۷/۰۱

سلام و وقت بخیر.شما در مورد نوع بیماری خود نفرمودید.بیماری های روماتیسمی از نظر پیش آگهی و نحوه انتقال به نسل بعدی متفاوت است.همچنین نوع بیماری در اینکه در بارداری چه تغییراتی در شما و یا فرزندان ایجاد خواهد کرد متفاوت خواهد بود.همچنین داروهایی که مصرف میکنید مهم خواهد بود.توصیه میکنم در این رابطه با پزشکتان مشورت کنید و در این باره از ایشان نظرخواهی نمائید.با تشکر

آیا بیماری آرتریت روماتوئید دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۳/۲۰

با سلام.در صورتی که تشخیص صحیح باشد عوارض متوترکسات قابل قبول و تحمل است و نقص أیمنی شدید نیست. در سرونگاتیو ها ممکن است بسیاری از ازمایش ها نرمال باشد.

آیا مصرف پردنیزولون تاثیری بر عود بیماری هوچکین دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۱۱/۰۳

سلام اگر عود درد مفصل مربوط به عود ارتریت روماتویید باشد می توان درمان را مجددا و با مشاوره انکولوژیست تجویز کرد

دیدگاه و نظــرات