برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

نوروز رسید و خرمی گشت پدید

نوروز رسید و خرمی گشت پدید بهپو براتون دیدن هزاران بهار دیگه رو آرزو می کنه، سالم، دلخوش، شاداب، آسوده و خاطر جمع. امیدواریم همراهی ما رضایت خاطر شما رو جلب کرده باشه و در سال جدید همچنان در کنار هم در مسیر سلامت قدم بر داریم.
کم کم داره می رسه، انقدر نزدیک شده که صدای قدم هاشو می شنوم. عطرش تو سرم پیچیده، دلم قنج می ره واسه رسیدنش، چقدر انتظارش دلچسبه. انتظاری که می دونی بالاخره به دیدار ختم می شه.
بهار باز هم اومد. نمی دونم چرا تازگیِ دیدارش هیچ وقت کهنه نمی شه؛ حتی اگه سی و چند بار تکرار شده باشه. شوق دیدن شکوفه های سیب و جوونه های شمشاد، چیدن هفت سین، استشمام بوی بارون، دل خوشی های کودکانه ایه که سالی یک بار به بودنشون نیاز داریم.
بهار، فصل عطسه و آلرژی و کلافگی، فصل افزایش وزن و مهمونی و سفر، فصل سرماخوردگی های غافلگیرانه، فصل دل درد های بر­اومده از خوردن چغاله و گوجه سبز، فصل بی طاقت شدن از هیاهوی صبحگاهی گنجشک ها، به همه شما مبارک. «بهپو» براتون دیدن هزاران بهار دیگه رو آرزو می کنه، سالم، دلخوش، شاداب، آسوده و خاطر جمع. امیدواریم همراهی ما رضایت خاطر شما رو جلب کرده باشه و در سال جدید همچنان در کنار هم در مسیر سلامت قدم بر داریم./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات