برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا آلتبرل باعث درمان آرتریت روماتوئید میشود؟

آیا آلتبرل باعث درمان آرتریت روماتوئید میشود؟

با سلام میخواستم بدونم آمپول آلتبرل باعث درمان بیماری آرتریت روماتوئید میشه ؟
با سلام. خیر بیماری آرتریت روماتوئید درمان قطعی ندارد. استفاده از داروهای بیولوژیک مانند آلتبرل در موارد مقاوم به درمان کلاسیک این بیماری استفاده می شود.این دارو ها باعث کنترل بهتر بیماری می شود.اصولا درمان های دارویی در این بیماری توقف بیماری و پیشگیری از آسیب به مفاصل می شود.در مطالعات در بعضی از مواقع از این طیف دارو ها می توان 10 سال استفاده کرد. نوع ایرانی آن تحت پوشش بیمه ها می باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا دارویی جایگزین پردنیزلون هست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۸/۰۳

با سلام داروی پردنیزلون از درمان های اصلی آرتریت روماتوئید می باشد پزشکان روماتولوژیت سعی می کنند با توجه به شدت بیماری دوز آن را تعدیل کنند این موضوع را پزشک معالج شما تشخیص می دهد. برای کاهش وزن بهتر است از غذاهای حاوی نشاسته مانند برنج و ماکارونی پرهیز کنید و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. عمل لیپوساکشن با توجه به ضعف سیستم ایمنی توصیه نمی شود

رماتیسم  و تورم غدد لنفاویمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۳/۲۲

سلام معمولا غده لنفاوی به علت روماتیسم نمی باشد و اگر این غدد بزرگ باشند باید نمونه برداری شود و معمولا پس از عفونت ویروسی بزرگتر میشود.

بیماری آرتریت روماتوئید دارم و با مصرف قرص ها درد هام تسکین پیدا نکرده است.غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۹/۱۴

با سلام و پوزش به دلیل تاخیر در پاسخ استفاده توام متوتروکسات و هیدروکسی کلروکین و پردنیزولون از درمان های معمول در بیماری آرتریت روماتوئید می باشد. عارضا ذکر شده مربوط به این دارو ها نیست. توصیه به مصرف کوتاه مدت داروی مسکن مانند دیکلوفناک و ... می شود. در صورت پایدار بودن مشکل توصیه به ویزیت توسط پزشک معالج می گردد.

باسلام 32ساله هستم ویک پسر 5 ساله دارم وسابقه 2 سقط که هردو حاملگی پوچ بوده اند. جهت بررسی علل به پزشک مراجعه کردم و آزمایشاتی انجام دادم.در ضمن مبتلا به هاشیموتوغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۹/۲۲

با سلام ارتباط معناداری بین بیماری هاشیموتو که یک بیماری خود ایمنی تیروئید است با سایر بیماری های سیستمیک روماتیسمی وجود دارد با توجه به شرح حال و وجود 2 سقط توصیه می شود به روماتولوژیست مراجعه نمایید و از نظر بیماری های مانند لوپوس یا سندرم آنتی فسفولیپید بررسی شوید.

دیدگاه و نظــرات