برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد زانو

درد زانو

دکتر گفته که مشکل زانو دردم شروع آرتروز است و ژل هیالوگان باعث غضروف سازی می شود و تزریق برایم انجام داده آیا این ژل واقعا غضروف ساز است یا فقط مسکن؟
سلام داروی هیالگان داروی ضد درد نیست  اثر دارو در روان سازی مفصل و مختصر کاهش التهاب می باشد  در این رابطه بهتر است با پزشکتان مشورت کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

پام آب آورده برای کشیدن آب به چه متخصصی مراجعه کنم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۰۹

با سلام وجود مایع اضافی در زانو ممکن است علت های مختلفی مانند آرتروز و ضربه ها و یا روماتیسم و یا علل عفونی داشته باشد در صورت وجود ضربه روماتیسم و یا شک به عفونت کشیدن مایع مفصل ضروری و کمک کننده است. چنانچه این کار درست انجام شود عارضه زیادی نخواهد داشت.

آیا آرتریت عفونی زانو با عمل جراحی و پاکسازی مفصل درمانپذیر است؟و آیا مصرف آنتی‌بیوتیک تاثیری در درمان دارد؟آیا فیزیو تراپی باعث بدتر شدن آرتریت می شود؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۸/۲۹

با سلام.نشانه های ذکر شده می تواند مربوط به التهاب ناشی از عفونت و یا سایر علل دیگر باشد که نیاز به بررسی کاملتر بیمارستانی دارد.

اضافه وزن و زانو دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۵

سلام وزن بالا از عوامل مهم آسیب به مفصل زانو می باشد علائم گفته شده معمولا با کاهش وزن تقویت عضلات اطراف زانو با انجام مرتب نرمش های زانو و آب درمانی بهبود میابد. در غیر این صورت پیشنهاد می شود با پزشک متخصص مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات