برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سوزش لحظه ای و نقطه ای در مفاصل درگیرو بیماری آرتریت روماتویئید

سوزش لحظه ای و نقطه ای در مفاصل درگیرو بیماری آرتریت روماتویئید

سلام.من تحت درمان با داروهای پردنیزلون و متوترکسات هستم برای بیماری آرتریت روماتوئید.دو سه روزی هست که به طور ناگهانی و برای چند لحظه توی مفاصل مچ دست و پا،کتف و زانوهام احساس سوزش شدید میکنم و در عرض چند ثانیه برطرف میشه.مفاصلم داغ نیستند و تورم چند ماه پیش رو دیگه ندارند.اما این سوزش به دردهام اضافه شده و میخوام بدونم علتش چیه.لطفا راهنمائی کنید.سپاسگزارم.
با سلام دردهای گذرادر بیماری آرتریت روماتوئید ارتباطی به فعالیت بیماری ندارد

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

اسکروتراپی برای از بین بردن رگ های عنکبوتیمژگان عابدینی۱۳۹۶/۰۸/۰۸

سلام  تازمانی که کورتون مصرف میکنید اسکلروتراپی انجام ندهید اما لیزر برای موهای زائد مشکلی براتون نخواهد داشت ومیتوانید انجام دهید

سلام پدرم مشکوک به بیماری روماتیسم هستن با علایم قرمزی چشم ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۶/۰۲

سلام قرمزی چشم یک تظاهر بیماری روماتیسمی می تواند باشد و دسته زیادی از بیماری های روماتیسمی می تواند در ابتدا یا در سیر بیماری قرمزی چشم ایجاد کنند لذا ضروری است توسط روماتولوژیست بررسی صورت گیرد در برخی از موارد ممکن است در بررسی های اولیه یافته قابل توجهی پیدا شود در صورت عود قرمزی چشم بیمار بایستی بطور دوره ای از نظر علل زمینه ای بررسی شوند.

سلام . مبتلا به بیماری روماتیسم و لوپوس هستم 29 سالمه . روزی 1 پردنیزولون و یک روز درمیان هیدروکسی کلروکین سولفات مصرف می کنم . چند وقته که رگهایی در انگشتان دغلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۵/۳۱

با سلام چنانچه شکایات ذکر شده و یا گزگز و مور مور در اندام مداوم و پایدار باشد بایسنتی در اسرع وقت پیگیری شود ولی چنانچه گذراست و از عضوی به عضو دیگر جابچا می شود اهمیت کمتری دارد .

دیسک کمر دارم و اخیرا خشکی صبحگاهی آزارم میدهد.غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۱/۲۰

با سلام اینطور به نظر می آید که خشکی صبحگاهی شما ارتباط معناداری با دیسک کمر شما ندارد و بیشتر در زمینه بیماری های روماتیسمی باشد. بهتر است با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات