برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

اسکروتراپی برای از بین بردن رگ های عنکبوتی

اسکروتراپی برای از بین بردن رگ های عنکبوتی

سلام. حدود یک سال هست به خاطر رماتیسم کورتن میخورم. و پاهای من دارای رگ های عنکبوتی شده آیا تا زمانی که کورتن میخورم اسکروتراپی برای از بین بردن رگ ها بی فایده هست؟و این که لیزر موهای زاید برای پاهام می تونم انجام بدم یا رگ های عنکبوتی رو بیشتر میکنم؟
سلام  تازمانی که کورتون مصرف میکنید اسکلروتراپی انجام ندهید اما لیزر برای موهای زائد مشکلی براتون نخواهد داشت ومیتوانید انجام دهید

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا جوش های چرکین صورت و جوش های دردناک روی سر با بیماری رومالتیسم مرتبط است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۴/۱۱

با سلام بیمارسهای روماتیسمی انواع مختلفی دارند که با معاینه و ازمایشات تشخیص داده میشوند ، بهمین دلیل بدون معاینه و دیدن ازمایشات شما ، تشخیص بیماری ممکن نیست ، جهت تشخیص قطعی به همکاران روماتولوژیست مراجعه بفرمائید .

راهنمایی جهت از بین بردن موهای زائد صورتربابه غیبی۱۳۹۶/۰۹/۲۰

سلام.موهاى خشن به لیزر خوب جواب میدن.میتونید لیزر کنید.

ورم منقطع و ناگهانی دست ها بخصوص قوزک و مچ پاهامحسن اخیانی۱۳۹۵/۰۵/۲۸

سلام .علایم شما غیر اختصاصی است و یک nonspecific Arthritis است احتمال آرتریت راکتیو و یا سارکوئیدوز را می توان مطرح کرد.HLA-B27 وACE-Level را چک کنید.با پزشک روماتولوژیست مشورت نمایید.

شش ماه هست دربندهای دو انگشت دست چپم نه در مفصل بعضی اوقات ورم دارم حدود دو ماه هم هست مچ دست چپم هم خیلی درد داره. آرتریت روماتوئید دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۱۰

با سلام تشخیص بیماری آرتریت روماتوئید بر مبنای وجود یافته های بالینی مانند التهاب در مفاصل کوچک در دست و وجود خشکی صبحگاهی طول کشیده در کنار مثبت بودن آزمایشات خاص می باشد که تشخیص آن با پزشک با تجربه می باشد . در درصد قابل توجهی از بیماران ممکن است مجموعه آزمایشات نرمال باشند ولی بیمار مبتلا باشد.

دیدگاه و نظــرات