برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا درد کف پای من از روماتیسم است؟

آیا درد کف پای من از روماتیسم است؟

با سلام.خانواده ی من به طور ارثی درگیر رماتیسم هستند.خود من با وجود 27سال سن.یکی دو هفتس کف پای چپم درد زیادی دارم ب هنگام بخاستن و راه رفتن.ایا میشه از رماتیسم باشه؟
سلام.درد کف پای شما که بر اثر فعالیت بدتر می شود معمولا بعلت کفش نامناسب و یا ضربه های ورزشی یا پیاده روی طولانی است نه رماتیسم.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

تورم در آرنج دست چپ و بعد از یک ماه زانوی پای راست و از حدود یه هفته پیش انگشت اشاره دست چپ نشانه چیست؟ احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام تشخیص ورم ( آرتریت) واقعی به عهده پزشک می باشد. در صورت ایجاد آرتریت واقعی با شرح ذکر شده ضروری است در اسرع وقت توسط پزشک متخصص معاینه شوید. تشخیص بیماری شما نیاز به شرح حال و معاینه کامل دارد

آرتریت روماتوئید دارم. درد گردن شدید دارم. راهنمایی نمایید.احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۶/۰۷

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید که در اصطلاح عامه مردم روماتیسم گفته می شود معمولا ارتباطی با درد گردن و ستون فقرات نداردمگر اینکه بیماری شما بیماری اسپوندیلوآرتریت باشد. توصیه به مشورت با پزشک روماتولوژیست می شود.

خانمی 30 ساله مبتلا به آرتریت روماتویید هستم. برای جلوگیری از دفرمیتی دست و پا چکار باید کرد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۶/۰۳

با سلام دفرمیتی دست و پا به علت عدم کنترل بیماری ایجاد می شود. امروزه با دارو های موجود و تجربه پزشکان روماتولوژیست و پیگیری بیماران دفرمیتی ایجاد نمی شود. نگران نباشید.

آیا آلتبرل باعث درمان آرتریت روماتوئید میشود؟ادمین بهپو۱۳۹۷/۰۳/۲۷

با سلام. خیر بیماری آرتریت روماتوئید درمان قطعی ندارد. استفاده از داروهای بیولوژیک مانند آلتبرل در موارد مقاوم به درمان کلاسیک این بیماری استفاده می شود.این دارو ها باعث کنترل بهتر بیماری می شود.اصولا درمان های دارویی در این بیماری توقف بیماری و پیشگیری از آسیب به مفاصل می شود.در مطالعات در بعضی از مواقع از این طیف دارو ها می توان 10 سال استفاده کرد. نوع ایرانی آن تحت پوشش بیمه ها می باشد.

دیدگاه و نظــرات