برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

لیزر موهای زائد با وجود بیماری روماتیسم و رگ های عنکبوتی

لیزر موهای زائد با وجود بیماری روماتیسم و رگ های عنکبوتی

سلام. من یکسال رماتیسم مفصلی دارم کورتن میخورم در پاها رگ های عنکبوتی ایجاد شده.اگه برای از بین بردن رگ ها اسکروتراپی انجام بدم بعد از اسکروتراپی میشه ران و ساق پا رو لیزر موی زاید انجام بدم و یا لیزر برای من ممنوع است؟
سلام در صورتیکه مصرف کورتن شما به حداقل برسد ، مشکلی نیست .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

لیزر موهای زائد با وجود بیماری روماتیسم و رگ های عنکبوتیالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۷/۰۸

سلام در صورتیکه مصرف کورتن شما به حداقل برسد ، مشکلی نیست .

آیا امکان تزریق مفصلی برای فک هم وجود دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۴/۱۱/۲۷

سلام بله می توان در مفصل فک هم در صورت نیاز ، تزریق انجام شود. البته لازم است علل دیگر درد مفصل فک از جمله اختلالات دندان و فک در نظر گرفته شود و رد شود. سلیم زاده

سلام من دختری هستم که 6 سال است که مبتلا به ارتوریت روماتوئید هستم و از ابتدای درمان دکتربهم دارو کلسیم دی و متروترکسات و پریدیزیون برام نوشت و من تا الان فقط غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۲/۰۳

با سلام لطفا اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمایید. بیماری آرتریت روماتوئید یک بیماری مهم روماتیسمی است که بر اساس شدت آن که توسط پزشک تعیین می شود درمان های متفاوتی وجود دارد. نانچه درمان مناسبی صورت نگیرد می تواند عوارض ماندگار در مفاصل و ارگان ها ایجاد نماید.بیماران عزیز بایستی دقت نمایند اگر چه استفاده از داروهای مورد استفاده در این بیماری دارای عوارض مختلفی می توانند باشند اما منافع استفاده از این داروها به مراتب بیشتر از عوارض آن است توصیه می شود تحت نظر روماتولوژیست نسبت به پیگیری درمان اقدام کنید.

مبتلا به روماتیسم هستم. خیلی نا امیدم بهم کمک کنید!!احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۱۰

با سلام با توجه به اینکه برای روماتیسم فقط داروی هیدروکسی کلروکین مصرف می کنید بیماری شما خفیف می باشد.سایر شکایات و یافته های ذکر شده نیز در انسان ها شایع هستند در بسیاری از موارد می توان با رعایت اصول ارگونومی در فعالیت های روزمره و انجام ورزش های مناسب بیمار به فعالیت های روزمره خود برگردد.اصولا در بیماری های روماتیسمی اشتغال به فعالیت های مثبت ر زمینه های مختلف باعث بهبودی روند درمان و کیفیت زندگی در فرد می شود.

دیدگاه و نظــرات