برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تحمل بیماری روماتیسم

تحمل بیماری روماتیسم

سلام مدت 5 ساله امپول متوتروکسات پردنیزولون وحدود 1سال آمپول آلتبرل استفاده میکنم دست پا درد شدید دارم فشار خون بالا داروی قلبم استفاده میکنم حساسیت شدید دارویی با وجود مصرف دارو اصلا حال عمومی خوبی ندارم بدن درد شدید دارم راهنمایی کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

روماتیسم مفصلی و مصرف الکلغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۱۰/۲۵

سلام. مصرف الکل در بیماران با اختلال سیستم ایمنی ممکن است در روند کنترل بیماری و آینده بیماری تاثیر نامناسبی داشته باشد

آرتریت روماتوئید و پوکی استخوان دارم، نظر شما در بارهع قطع مصرف آزارام و پردنیزلون چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۳/۱۶

با سلام پردنیزلون یکی از درمان های اصلی در درمان بیماری روماتوئید است که پزشکان سعی می کنند بعد از بهبود نسبی به تدریج دوز آن را کم کنند. آزایتروپرین جزو داروهای نسبتا موثر در درمان بیماری روماتوئید متوسط و شدید می باشد. معمولا عارضه شایعی به دنبال مصرف این دارو مشاهده نمی شود. مشورت با پزشک روماتولوژیست کمک بیشتری به شما می کند

آیا تعریق از عوارض سولفاسالازین است؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۱۶

با سلام در بیماری آرتریت روماتوئید معمولا ستون فقرات کمری و لگنی مبتلا نمی شود در صورت وجود التهاب در مهره های ذکر شده بایستی به فکر بیماری اسپوندیلو آرتریت بود. سولفاسالازین داروی نسبتا خوبی در درمان روماتیسم می باشد ولیکن در موارد غیر شایعی ممکن است عوارض گوارشی و پوستی خصوصا در مواجه با نور آفتاب داشته باشد. توصیه می شود با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

لوپوسثریا شادمانفر۱۳۹۷/۰۵/۱۰

سلام اگر مطمئن هستید که بیماری لوپوس دارید، ان را جدی بگیرید و تحت نظر نزدیک و مستقیم پزشک معالجتون باشید. داروی هیدروکسی کلروکین مانع عود بیماری میشود و نباید خودسرانه قطع شود. به هیچ وجه داروهای سنتی توصیه نمیشود.

دیدگاه و نظــرات