برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

محدودیت حرکتی بعد از عمل جراحی تعویض مفصل زانو

محدودیت حرکتی بعد از عمل جراحی تعویض مفصل زانو

سلام. خانومی 38 ساله هستم که 17 سال است بیماری sle لوپوس دارم. عمل تعویض مفصل کردم هم زانو هم لگن. نزدیک 2 ساله زانو چپم را عمل کردم چند روزی است که ورم کرده و درد میکند. از لحاظ حرکتی هم محدود شده است. امکان دارد عارضه خطرناکی باشد؟
سلام ، بله حتماً توسط پزشکتان در اسرع وقت ویزیت شوید ، ممکن است التهاب مفصل بدنبال فعالیت بیماری شما باشد .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

دخترم سه سال پیش بر اثر تب دهانش پر از افت شدبعد از خوب شدن سالی سه باراین افت عود میکنه. به نظر شما لوپوس یا بهجت نداره؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۶/۰۳

با سلام تشخیص بیماری پسوریازیس یا داءالصدف بالینی است و ممکن است نیاز به نمونه گیری و آزمایش باشد. در صورت تکرار آفت دهانی توصیه می شود به پزشک روماتولوژیست و یا پوست مراجعه کنید تا بررسی لازم صورت گیرد.

آیا مثبت شدن آزمایش anti dsdna به مدت یک سال که مقدارش رو به افزایش است، درد مفاصل، نشانه ابتلا به بیماری لوپوس است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۲/۱۶

با سلام تست anti dsdna یک تست نسبتا اختصاصی در بیماری لوپوس است که در کنار یافته های بالینی ذکر شده قویا به نفع بیماری لوپوس می باشد که بایستی توسط روماتولوژیست بررسی بیشتری صورت گیرد.

آیا داروی نیولایف تاثیری بر تسکین و درمان دردآرتروز دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام نیولایف اسم علمی دارو نیست، لذا در این زمینه اظهار نظر غیر ممکن است . باید توجه شود تاکنون داروی موثری در زمینه آسیب غضروف ناشی از آرتروز وجود ندارد. داروهای موجود در بازار که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود مکمل هایی با تاثیر موقت می باشد.

دیدگاه و نظــرات