برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

استفاده ازرادیو فرکشنال با وجود بیماری آرتریت روماتوئید

استفاده ازرادیو فرکشنال با وجود بیماری آرتریت روماتوئید

سلام ایا با وجود داشتن آرتریت روماتویید ومصرف داروهای مربوطه میتوانم از رادیو فرکشنال برای پوست صورت استفاده کنم؟
سلام. مشکلی نیست بشرط اینکه بیماری تحت کنترل باشد

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سلام و خسته نباشید زنی هستم 64 ساله دست مفاصل انشگتان دست راست دچار التهاب و درد شدید می باشد مبتلا به آرتریت روماتئید تشخیص داده شدم ولی نتایج آزمایش خون منفغلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۳/۳۰

با سلام تشخیص بیماری روماتوئید بر مبنای ابتلای مفصل در کنار یافته های آزمایشگاهی است جراحی در درمان بیماری نقش موثری نداشته برای همین توصیه به پیگیری درمان با نظر روماتولوژیست می شود.

تورم و ورم مفاصل ناشی از آرتریت روماتویید کمپرس آب گرم میتونه کمک کنه یا آب سرد؟آیا بیماری من خوب میشه؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۰۴

با سلام قسمت عمده بیماران آرتریت روماتوئید با درمان های معمول و اقدامات نگهدارنده دچار بهبود نسبی در علائم و نشانه ها می شوند در بسیاری از موارد که بیماری کنترل است می توان با حداقل دارو بیماری را در حالت خاموش نگه داشت. بهبودی کامل به معنای قطع کامل تمامی داروها در درصد کمی از بیماران( ۱۰ تا ۲۰ درصد) اتفاق می افتد. توصیه می شود با توجه به سابقه طولانی بیماری در شما با پذیرش بیماری و تطابق با آن تحت نظر روماتولوژیست درمان ها را بطور دقیق پیگیری نمایید.

لیزر موهای زائد با توجه به بیماری لوپوس خاموشمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۲/۱۹

سلام یکی از محرکهای پوست برای شعله ور شدن بیماری لوپوس نور خورشید می باشد در لیزر نیز طیف نور uv اگر استفاده شود موجب شعله وری بیماری می شود و همچنین سایر طول موجها نیز با شدت کمتر این اثر را دارند . علاوه بر این ممکن است بخاطر حساس بودن پوست افراد لوپوسی لیزر موجب افزایش لک پوستی گردد.

آیا تعریق از عوارض سولفاسالازین است؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۱۶

با سلام در بیماری آرتریت روماتوئید معمولا ستون فقرات کمری و لگنی مبتلا نمی شود در صورت وجود التهاب در مهره های ذکر شده بایستی به فکر بیماری اسپوندیلو آرتریت بود. سولفاسالازین داروی نسبتا خوبی در درمان روماتیسم می باشد ولیکن در موارد غیر شایعی ممکن است عوارض گوارشی و پوستی خصوصا در مواجه با نور آفتاب داشته باشد. توصیه می شود با پزشک معالج خود مشورت نمایید.

دیدگاه و نظــرات