برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا کشیدن آب زانو خطرناک است؟

آیا کشیدن آب زانو خطرناک است؟

اگر آب زانو کشیده شود خطری دارد مثلا مفصل آسیب میبیند؟ اگر کشیده نشود چه خطری دارد لطفا مرااز نگرانی و بلا تکلیفی نجات دهید.تشکر
با سلام.در بسیاری از موارد تورم زانو،لازم است برای تعیین علت آن از جمله وجود عفونت مفصل، بررسی مایع مفصل انجام شود و تاخیر در انجام آن موجب صدمه می شود.در بعضی از موارد،علاوه بر تخلیه مفصل، جهت درمان، تزریق دارو نیز صورت می گیرد.با رعایت نکات بهداشتی، معمولا عارضه ای مهمی به وجود نمی آید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

گردنم رو به جلو خمیده است آیا احتمال دارد تبدیل به آرتروز شود؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام یکی از علل شایع آرتروز در ستون فقرات اختلالات تشریحی مهره ها می باشد که بر اساس شدت آن بایستی بیمار درمان شود. در مراحل شدید عمل جراحی و در موارد خفیف با رعایت اصول ارگونومیک و ورزش های اصلاحی بیمار بهبودی پیدا می کند.

درد خفیف شانه دارم با توجه به اینکه پدرم مبتلا به روماتیسم است احتمال بروز این بیماری در من هم هست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۹

با سلام درد شانه شما با شرحی که ذکر کرده اید ارتباطی با بیماری آرتریت روماتوئید ندارد و به نظر می آید بیشتر در زمینه ضعف عضلات و یا آرتروز خفیف در شانه و گردن باشد. ضروری است اصول ارگونومی را رعایت کرده و ورزش های مناسب شانه و گردن انجام دهید.

تورم مفاصل انگشتان دستاحمد سلیم زاده۱۳۹۶/۰۷/۱۶

سلام.ممکن است تورم به دلیل شروع آرتریت ( تورم مفصل) باشد و لازم است پس از معاینه تخصصی در مورد شروع درمان تصمیم گیری شود.

مصرف قرص آرتروسن در شبثریا شادمانفر۱۳۹۶/۱۱/۱۶

سلام.بله ایرادی ندارد.

دیدگاه و نظــرات