برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تست ana مثبت

تست ana مثبت

با سلام .من دختری23 ساله هستم.تست  anaمثبت شده با تیتر1/120.نیازی به ازمایشات تکمیلی هست؟
سلام بله حتماً نیاز به معاینه و ازمایشات تکمیلی هست

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا در بیماری روماتیسم خفیف مفصلی،ورزش بدنسازی مضر می باشد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۲۶

با سلام ورزش در کنار درمان یک عامل موثر در پیشگیری از عوارض بیماری می باشد. انجام ورزش بایستی بر اساس وضعیت جسمی بیمار تنظیم شود و حداقل فشار به مفاصل وارد شود

4 ماه پیش با درد و تورم به پزشک مراعه کردم آزمایشاتم روماتیسمی بنده طی مدت 4 ماه بالا و پایین شده آیا نشانه خاموشی بیماریست؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۵/۱۷

سلام در بررسی ادواری بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید فاکتور روماتویید جایگاه زیادی ندارد و نکته مهم دیگر پیگیری درمان تحت نظر پزشک است بدین معنا که درمان فقط برای کاهش علایم نیست و در برخی از مورد لازم است علیرغم بهبودی ، درمان تا مدت قابل توجهی ادامه یابد . در ابتدای کنترل بیماری ممکن است تموج در ازمایشات دیده شود.

برای کنترل التهاب چشمی ناشی از لوپوس چه داروهائی موثر تر است؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۴/۱۹

سلام .بستگی به منطقه درگیری در چشم دارد ولی انچه که خیلی مهمه درگیری شبکیه و عروق چشمی است که بیمار باید درمان قوی کورتیکواستروئید با دوز بالا و داروهای ایمونو ساپرسیو مثل اندوکسان دریافت کند .به پزشک روماتولوژیست خود مراجعه نمایید.

رماتیسم مفصلی و درد مچ دستنوشین بیات۱۳۹۶/۱۱/۱۰

با‌عرض سلام.استرس،فعالیت بدنی زیاد،مصرف نامرتب دارو موجب تشدید بیماری میشود.درصورتی که باز هم مشکل دارید به پزشک معالج برای تنظیم دارو مراجعه کنید.

دیدگاه و نظــرات