برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا مصرف دارو های آرتریت روماتوئید در شیردهی برای نوزادم خطر دارد؟

آیا مصرف دارو های آرتریت روماتوئید در شیردهی برای نوزادم خطر دارد؟

سلام.من بک کودک سه ماهه دارم و به تازگی تشخیص آرتریت روماتویید برام داده شده.من هنوزدارومصرف نمیکنم.میخواستم بدونم آیا مصرف دارو در شیردهی تاثیری داره.برای دخترم خطری داره؟
سلام بعضی داروهای روماتیسمی مشکلی  برای شیر دهی ندارند ، در صورت فعال بودن بیماری حتماً باید توسط پزشکتان ویزیت و داروهای بی ضرر را ادامه دهید .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

روماتیسم مفصلی دارم و درد شدیدی دارم پیشنهاد شما چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۷/۳۰

با سلام در درمان بیماری روماتویید ضروری است بیماری با تجویز داروهای متعدد یا تزریق های مفصلی بین ۳ تا ۶ ماه خاموش گردد در غیر این صورت بایستی درمان های نوین صورت گیرد.

شش ماه هست دربندهای دو انگشت دست چپم نه در مفصل بعضی اوقات ورم دارم حدود دو ماه هم هست مچ دست چپم هم خیلی درد داره. آرتریت روماتوئید دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۱۰

با سلام تشخیص بیماری آرتریت روماتوئید بر مبنای وجود یافته های بالینی مانند التهاب در مفاصل کوچک در دست و وجود خشکی صبحگاهی طول کشیده در کنار مثبت بودن آزمایشات خاص می باشد که تشخیص آن با پزشک با تجربه می باشد . در درصد قابل توجهی از بیماران ممکن است مجموعه آزمایشات نرمال باشند ولی بیمار مبتلا باشد.

راهکار بهبود آرتریت روماتوئید (روماتیسم) چیست؟ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۴/۰۶

سلام. باید مادرتان به روماتولوژیست جهت تشخیص نوع بیماری و درمان مناسب مراجعه نمایند.

رماتیسم مفصلی در بارداری تاثیر دارد روی جنینالهه دولتشاهی۱۳۹۷/۰۲/۲۰

سلام اول باید مشخص شود که روماتیسم دارد و بعد نوعش مشخص گردد و شدت بیماری تعیین گردد ، در غیر این صورت بدون ویزیت و معاینه بیمار نمیتوان اظهار نظر کرد .

دیدگاه و نظــرات