برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

علت ایجاد لکه های خون روی صورت بعد از بیدار شدن با وجود بیماری روماتیسم چیست؟

علت ایجاد لکه های خون روی صورت بعد از بیدار شدن با وجود بیماری روماتیسم چیست؟

سلام. من صبح وقتی از خواب بیدار شدم در صورتم لک شبیه خون ایجاد شده.به طور ناگهانی البته در کل بدنم نقطه های خونی که خونریزی زیر پوستی هست نیز دارم.مبتلا به رماتیسم مفصلی هستم. آ یا به لوپوس دچار شدم؟درمان دارد؟
سلام با اولویت و اورژانسی توسط پزشک معالجتان باید ویزیت شوید .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

مجموعه ای از علائم را دارم که پزشک لوپوس تشخیص داد.احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۲/۰۵

با سلام تشخیص بی ماری لوپوس با مجموعه ای از آزمایشات و شرح حال و معاینه فیزیکی می باشد. در بیماری لوپوس مفاصل اگرچه درگیر می شوند اما این درگیری مخرب نیستند. ضروری است شما از نظر فعالیت بیماری لوپوس و ضرورت ادامه درمان با روماتولوژیست مشورت نمایید. کاهش وزن و انجام ورزش های مناسب به کاهش درد های مفصلی شما کمک موثری می نماید.

عوارض داروی سلسپتالهه دولتشاهی۱۳۹۶/۱۲/۱۵

سلام به علت مصرف کورتن میباشد با کاهش دوز دارو تحت نظر پزشکتان بتدریج کاهش می یابد .

درد استخوانادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۲۷

با سلام تشخیص بیماری های روماتیسمی در حوزه تخصص پزشکان روماتولوژیست است و با انجام آزمایش و شرح حال و معاینه بالینی صورت میگیرد

بیماری آرتریت روماتوئیدم در فاز خاموشی رفته بود ولی هفته گذشته زانوهایم به شدت درد گرفت. علت چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۲/۰۲

با سلام در بیماری شما در صورت مصرف دارو چنانچه بیماری عود کند معمولا اقدام به افزودن دارو یا تعویض دارو می شود . چنانچه یکی از مفاصل و دردناک است و علیرغم استراحت به مدت دو یا سه روز بهتر نشده اید می توانید زودتر مراجعه نمایید.

دیدگاه و نظــرات