برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

در سه ماه اول بارداری مصرف پردینوزولون و هیدروکسی مشکلی برای من و یا جنین ایجاد نمی کنه؟

در سه ماه اول بارداری مصرف پردینوزولون و هیدروکسی مشکلی برای من و یا جنین ایجاد نمی کنه؟

سلام من سه ماه اول بارداری هست ولی پردینوزولون و هیدروکسی رو همچنان دکتر روماتولوژیم گفته مصرف کنم.مشکلی برای من و یا جنین ایجاد نمی کنه؟
سلام نخیر مشکلی برای جنین ندارد ، در صورتیکه با دوز مناسب داده شود .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

<p>زانو درد</p>ادمین بهپو۱۳۹۸/۰۴/۰۱

<p>با سلام برای تشخیص رماتیسم پارامترهای مختلفی در آزمایش و شرح حال بیمار مورد بررسی قرار می گیرد ، ابتدا به پزشک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه نمایید. پزشک پس&nbsp;از دریافت شرح حال و معاینه بالینی تصمیم میگیرد کدام نوع آزمایش گرفته شود.</p>

رماتیسم مفصلی و درد مچ دستنوشین بیات۱۳۹۶/۱۱/۱۰

با&zwnj;عرض سلام.استرس،فعالیت بدنی زیاد،مصرف نامرتب دارو موجب تشدید بیماری میشود.درصورتی که باز هم مشکل دارید به پزشک معالج برای تنظیم دارو مراجعه کنید.

سالهاست علائمی دارم که شبیه علائم بیماری آرتریت روماتوئید می باشد. نظر شما چیست؟الهه دولتشاهی۱۳۹۶/۰۱/۲۰

با سلام ، بیماریهای روماتیسمی بیماریهای مزمنی هستند که&nbsp; درمان قطعی ندارند ، فقط با درمان ، بیماری کنترل و مهار میگردد ، لذا می بایست توسط پزشک روماتولوژیست بصورت دوره ای ویزیت و معاینه شوید و با درمان بیماری را کنترل بفرمائید ، در صورت مقاوم بودن به درمان های&nbsp; قبلی درمانهای جدیدتر می بایست برای شما شروع شود .

طبق نظر پزشکان دچار رماتیسم مفصلی بوده وکبد چرب دارم و وزن بالا، با داروهای اشتها آور چه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۱۰

با سلام بسیاری از داروهای مورد استفاده در بیماری های روماتیسمی از جمله پردنیزلون دارای عوارض چاقی و کبد چرب و ... می باشند. ضروری است میزان دوز استفاده از این داروها با نظر پزشک روماتولوژیست به حداقل ممکن رسیده و از طرفی بیماران نسبت به اصلاح شیوه زندگی و کنترل تغذیه و انجام ورزش های مناسب بتوانند عوارض داروها را به حداقل برسانند. مشورت با پزشک معالج و متخصصین تغذیه کمک موثری می نماید.

دیدگاه و نظــرات