برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آیا دوبینی در شب و حساسیت به نور در روز با بیماری روماتیسم در ارتباط است؟

آیا دوبینی در شب و حساسیت به نور در روز با بیماری روماتیسم در ارتباط است؟

سلام همسر من به بیماری رماتیسم مبتلا هستند مدتیه در شب دچار دوبینی شدن و در روز به نور خورشید حساسن در حال حاضر دارو مصرف میکنن. کلسیم ویتامین دی و دو قرص تخصصی ک اسمشو خاطرم نیست ایا خطری بیناییشو تهدبد مبکنه؟
سلام اگر هیدروکسی کلرکین مصرف میکنند حتماً اورژانسی توسط چشم پزشک ویزیت شوند .

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا قرص فلوکونازول با دارو های روماتیسمی اختلالی ایجاد نمی کند؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۱۰/۱۸

سلام داروها روماتیسمی دارای طیف وسیعی میباشند ضروری است جهت اطهار نظر جزئیات اعلام شود.

آیا رماتیسم مفصلی از طریق تزریق آمپول آلتبرل کاملا درمان میشود یا نه؟ طول دوره درمان چقدر است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۳/۱۱

با سلام. بیماری آرتریت روماتوئید یک بیماری شایعی است که درمان آن مزمن می باشد. استفاده از داروهای بیولوژیک مانند آلتبرل در موارد مقاوم به درمان کلاسیک این بیماری استفاده می شود.این دارو ها باعث کنترل بهتر بیماری می شود.اصولا درمان های دارویی در این بیماری توقف بیماری و پیشگیری از آسیب به مفاصل می شود.در مطالعات در بعضی از مواقع از این طیف دارو ها می توان 10 سال استفاده کرد. نوع ایرانی آن تحت پوشش بیمه ها می باشد.عارضه ذکر شده از عوارض بسیار نادر در مصارف طولانی مدت دارو ها می باشد.با توجه به استفاده محدود ما از این دارو این عارضه غیر معمول است.

مادرم آرتریت روماتوئید دارد در مورد این بیماری اطلاعات جامع تر می خواهم!غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۵/۰۳

با سلام آرتریت روماتوئید بیماری با طیف وسیع تظاهرات می باشد . بر روی تگ آرتریت روماتوئید پایین همین پاسخ کلیک کنید مقالات متعددی در سایت برای شما قرار داده ایم. همچنین مطالعه کتاب آرتریت روماتوئید و بیماران نیز کمک موثری به شما می کند.

استخر با وجود زگیل تناسلی خطری باری من ایجاد نمی کند؟مسعود مهدوی۱۳۹۶/۰۵/۱۷

سلام بیماری روماتیسم و بیماری ویرال شما با استخر رفتن دچار تشدید نخواهد شد ولی توصیه می‌شود حتما جهت انجام پاپ اسمیر دوره ای مراجعه کنید البته شما در رابطه با بیماری روماتیسمی خود و نوع آن اطلاعات ندادید  در صورتی که ضایعه پوستی دارید توصیه میشود به متخصص پوست جهت مشاوره مراجعه نمایید و در صورتیکه ضایعه پوستی ندارید و صرفا بیماری روماتیسمی مفاصل کنترل شده دارید رفتن به استخر اشکالی ندارد

دیدگاه و نظــرات