برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سر درد

سر درد

سلام یک فشار دائم در سرم حس می کنم ، یک سنگینی و بی حسی خاص. چند ماهی است که درگیرم ولی درمان نشدم.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سردرد ناگهانی در اثر فشارادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۰۹

با سلام عوامل متعددی وجود دارند که می توانند زمینه ساز سردرد باشند و تشخیص علت سردرد با بررسی پارامترهایی نظیر (سردرد های اولیه یا ثانویه , نوع سردرد, زمان وقوع سردرد ( قبل یا بعد ورزش) , آیا سردرد به همراه تهوع یا عوارض دیگر هست؟ نوع ورزش و در چه هوا و ارتفاعی ورزش میکنید؟ ایا سابقه خانوادگی در این زمینه دارید؟ آیا بیماری زمینه ای دیگری دارید؟ مدت زمان سردرد چقدر است؟ محل و نوع درد کدام است؟) و برخی پارامترهای دیگر که توسط پزشک متخصص و معاینه بالینی مورد بررسی قرار می گیرد.

گردن درد همراه با سردردمحسن اخیانی۱۳۹۶/۰۹/۰۷

سلام. اگر درد حاد و گذراست می توانید با استراحت و استفاده محدود از مسکن و ورزش مشکل را برطرف نمایید و در صورت عدم درمان به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

گز گز کردن تمام بدنحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۰۷/۱۳

سلام مجموعه علایم و تنوع اونها و هم چنین ارتباطشون با مسایل روحى بیشتو مؤید مسایل روحیه تا جسمى. فلذا مراجعه به یک روان پزشک  و بررسى دقیق تر و احتمالاً شروع دارو و مشاوره روان شناسى بالینى (روان درمانى) توأم کمک کننده خواهد بود.

یک ماهی میشه گز گز صورت دارم هر بار یک طرف سرم درد شدید می کنه که با قرص سردرد ومیگرستاپ هم خوب نمی شم سی تی اسکن سرم چیزی نشون نداده.آرتریت روماتوئید هم دارمنوشین بیات۱۳۹۴/۰۹/۲۲

با سلام توسط پزشک مغز واعصاب باید معاینه شوید و چون در ارتریت روماتویید مز من احتمال در گیری مهره های گردن می باشد MRIگردن نیز بایستی انجام شود

دیدگاه و نظــرات