برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

زانو درد

زانو درد

سلام،وقتتون بخیر،من وقتی که میشینم یا می ایستم با حتی پاهامو دراز میکنم به مدت تقریبا طولانی زانوی راستم خیلی درد میگیره،پای سمت راستم هم حس میکنم یکم تپل تر از چپ هست، علتش چی میتونه باشه؟ آیا مشکل خاصیه؟

با سلام درد توام با تورم زانو ها از علایم مشکلاتی نظیر اسپوندیلیت انکیلوزان ، التهاب کیسه بورس محافظت کننده از مفصل، نقرس ،استئوآرتریت ،آرتروز پسوریازیس ،آرتریت روماتوئید ، لوپوس ،ضربه ، شکستگی استخوان،وارد شدن بخشی از استخوان یا غصروف درون فضای مفصل، هماتوما ،کشیدگی و رگ به رگ شدن یا  پارگی مینیسک می باشد که تشخیص آن با معاینه حضوری توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

ضایعه مخلوط از بافت غضروفی و استخوان ناقص در زانو نشانه چه بیماری می تواند باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۶/۰۴/۱۵

سلام.این توصیف نشاندهنده نمونه ناکافی از بافت ضایعه است و لازم است توسط پزشک معالج بافت کافی از تومور احتمالی برداشته شود و به پاتولوژی ارسال گردد.

آرتروز زانو و کمر شدیدمسعود مهدوی۱۳۹۶/۰۸/۰۲

با سلام  با توجه به درد بیمار از نظر بیماری های روماتولوژیک باید بررسی شود  به روماتولوژیست مراجعه کنید

نزدیک به 1 سال است که درد متناوب در باسن تا زانو هستم که از شدت درد آمپول پیروکسیکام و شیاف دیکلوفناک مصرف میکنم! مشکل من چیست؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۶/۰۱

با سلام با توجه به سن و مزمن شدن کمر درد شما توصیه می شود از طریق روماتولوژیست بررسی لازم از نظر بیماری اسپوندیلیت آنکیلوزانت صورت گیرد

رباط صلیبیمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۶/۰۴

سلام پیگیری وضعیت بعداز عمل جراحی با همکاران ارتوپدیست می باشد لطفا با پزشک خود مشورت کنید

دیدگاه و نظــرات