برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

تب دوره ای

تب دوره ای

سلام دخترم2سال و3ماه داره هر ماه تب میکنه ماه پیش تشخیص بیماری پاپا دادن ولی بیشتر علائم بیماریش به تب مارشال شبیه هس.الان بعداز 15روز دوباره تب کرده .قذص پردونیزول بهش دادم بازم تب میکنه چکار کنم؟اشکال نداره دوباره بهش بدم؟
با سلام شما باید با یک فوق تخصص روماتولوژی مشورت کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا روماتیسم درمان قطعی دارد؟ثریا شادمانفر۱۳۹۶/۰۵/۱۷

سلام  احتمالا بیماری شما دوباره فعال شده. باید به روماتولوژیست مراجعه شود واز نظر عود بیماری و درگیری ریه بررسی شوید.

تنگی کانال دست دارم آیا میتوانم آمپول بزنم با توجه به بیماری آرتریت روماتوئید؟مژگان عابدینی۱۳۹۷/۰۳/۱۰

سلام یکی ازدرمانهایی که به بهبود علائم موقتی تنکی کانال روی عصب مدین(سندرم تونل کارپال) تزریق ترکیبات استروییدی  میباشد که عارضه ای ندارد اما پاسخ آن دائمی نیست  ودرمواردی ممکنه بعدش برای پاسخ درمانی بهتر وطولانی تر بیمار تحت جراحی قرار گیرد

آیا پدرم روماتیسم حاد دارد یا میشود درمانش کرد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۷/۲۳

سلام .نشانه های ذکر شده می تواند در بعضی از بیماری ها از جمله بیماری های روماتیسمی دیده شود که تعیین نوع ان با معاینه توسط متخصص روماتولوژی و انجام بررسی لازم است.بعد از ان می توان نسبت به درمان قضاوت کرد.

آیا رماتیسم مفصلی از طریق تزریق آمپول آلتبرل کاملا درمان میشود یا نه؟ طول دوره درمان چقدر است؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۳/۱۱

با سلام. بیماری آرتریت روماتوئید یک بیماری شایعی است که درمان آن مزمن می باشد. استفاده از داروهای بیولوژیک مانند آلتبرل در موارد مقاوم به درمان کلاسیک این بیماری استفاده می شود.این دارو ها باعث کنترل بهتر بیماری می شود.اصولا درمان های دارویی در این بیماری توقف بیماری و پیشگیری از آسیب به مفاصل می شود.در مطالعات در بعضی از مواقع از این طیف دارو ها می توان 10 سال استفاده کرد. نوع ایرانی آن تحت پوشش بیمه ها می باشد.عارضه ذکر شده از عوارض بسیار نادر در مصارف طولانی مدت دارو ها می باشد.با توجه به استفاده محدود ما از این دارو این عارضه غیر معمول است.

دیدگاه و نظــرات