برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

شکستگی لگن

شکستگی لگن

سلام من تصادف کردم هم لگن پای چپم شکسته هم مهره های انتهایی کمرم ضربه شدیدی خورده ولی به نخاع آسیبی وارد نشده تقریبا یک هفته از جراحی لگنم میگذره ولی عضلات کمر و مهره های کمرم سفت شده و نمیتونم کمرمو صاف کنم و درد بسیار زیادی دارم هرچقدر ماساژ کمر میدنم ولی بازهم کمرمو نمیتونم صاف کنم لطفا راهنماییم کنین
با سلام با توجه به شرایط گفته شده بدون معاینه حضوری و تشخیص علل مشکل نمی توان نظری داد. برای شما معاینه حضوری توسط پزشک متخصص ضروری است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

<p>شکستگی لگن</p>ادمین بهپو۱۳۹۷/۰۸/۲۸

<p>با سلام پاسخگویی به سوالات شما مستلزم مشاهده و معاینه و بررسی کامل است. با پزشک خود مشورت کنید.</p>

دارای کمبود ویتامین D و درد شدید لگن هستم که با تزریق ویتامین D این درد بهتر می شود. به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۲/۲۸

سلام. کمبود ویتامین D مستقیما باعث کمر درد نمی شود جز موارد خاص مانند بیماری استئومالاسی که علت آن کمبود ویتامین D است.اگرچه کمبود ویتامین D در بیماران با کمر درد بیشتر دیده می شود. توصیه می شود با پزشک روماتولوژیست و یا دکتر متخصص غدد مراجعه نمایید.

درد از ناحیه لگن دارم. کمک کنید.انوشه حقیقی۱۳۹۶/۰۵/۱۴

سلام اگر درد و خشکی صبحگاهی دارید حتما جهت بررسی از نظر روماتیسم ستون فقرات به پزشک مراجعه فرمایید. در هر صورت ورزش بویژه شنا به شما کمک خواهد کرد.

شکستگی لگنادمین بهپو۱۳۹۷/۰۷/۰۱

با سلام با توجه به شرایط گفته شده بدون معاینه حضوری و تشخیص علل مشکل نمی توان نظری داد. برای شما معاینه حضوری توسط پزشک متخصص ضروری است.

دیدگاه و نظــرات