برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

استرس

استرس

با سلام جناب دکتر من چند سالیست که خیلی از لحاظ روحی به هم ریختم ازدواج ناموفق داشتم و این موضوع خیلی ور اعصابم تاثیر گزاشته به حدی که هورمون های من رو بهم ریخت و چاقم کرد یمدت سرترالین خوردم ولی گزاشتم کنار الان قرص متفورمین میخورم برای همورمون هام ، میتونم سرترالین ضعیف بخورم ک یکم ازین استرس و فکر و خیال و حالت افسردگی رها بشوم؟
با سلام تجویز هر گونه داروی اعصاب بایستی بر اساس وضعیت شما طبق تجویز حضوری و نتایج آزمایشات انجام گیرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

مشکوک به ام اس بودم. ام ار ای از سر و کمر و گردنم انجام دادم و همه چی نرمال بود. آیا احتمال دارد که ام آر آی غلط بوده باشد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۱/۲۳

با سلام معمولا تشخیص بیماری ام اس با یافته های ام آر آی و معاینه فیزیکی است با توجه به اینکه تصویر برداری سالم بوده و نورولوژیست هم به شما اطمینان داده که سالم هستید، نگران نباشید. تحت نظر پزشک درمان های تجویز شده را ادامه داده و ورزش های منظم روزانه بصورت هوازی و یا آیروبیک و نیز ورزش های آب درمانی را انجام دهید.

استرسعبدالعلی بانکی۱۳۹۷/۰۶/۲۶

با سلام تجویز هر گونه داروی اعصاب بایستی بر اساس وضعیت شما طبق تجویز حضوری و نتایج آزمایشات انجام گیرد.

حملات پانیکعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۷/۳۰

‎سلام ‎سرترالین ۲۵ میلی کم است و۵۰ میلی استفاده شود نوع خارجی آن اسنترا است بهتر است آن را استفاده کنند اگر تحمل نکنند دارو عوض می شود صرفا دارو درمانی کافی نیست رواندرمانی ضروری است

برای افزایش کیفیت زندگی . کاهش اضطراب و استرس در بیمار روماتیسمی چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۲/۰۷

سلام برای کنترل بهتر بیماری شما باید استراحت و آرامش بیشتر داشته باشید و داروها را منظم مصرف کنید.اگرعلایم استرس شدید دارید با مشاوره با روانشناس کنترل کنید.مصرف ویتامین B1 هم کمک میکند.

دیدگاه و نظــرات