برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

علائم لوپوس

علائم لوپوس

سلام خسته نباشید من چند وقته موهام به شدت میریزه و زخم دهن گرفتم و زیر ناخنم خط سیاه افتا ده و بدنم میسوزه تا الان دو بار در دوماه ازمایش anaو anti dna رو دادم و همینطورlecell همه منفی بودن میخواستم بدونم ممکنه من لوپوس داشته باشم توروخدا جوابمو بدید.
سلام علائمی که فرمودید میتواند جزو نشانه‌های بیماری‌های سیستم ایمنی باشد بهتر است به روماتولوژیست مراجعه کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

لوپوس و کاشت موثریا شادمانفر۱۳۹۶/۱۲/۰۷

سلام اگر DLE به تنهائی دارید،یک بیماری پوستی است و باید با متخصص پوست مشورت کنید.

با آزمایش های انجام داده و نتایج آونا و علایم بالینیی که مدت چند سالی هست دارم که پزشکان متخصص هر کدام نتونستن دلیلی مشخص کننثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۷/۱۹

با سلام.علائم میتواند با بیماری لوپوس منطبق باشد.برای بررسی بیشتر به فوق تخصص روماتولوژی مراجعه کنید.

آیا مداومت در دفع پروتئین به کلیه آسیب میزند؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۷/۲۶

با سلام دفع پروتئین در بیماری لوپوس ناشی از ابتلای کلیوی است که در مراحل اولیه با درمان مناسب و به موقع بهبودی حاصل می شود. در صورت عدم پاسخ به درمان بایستی توسط پزشک روماتولوژیست و یا نفرولوژیست علت عدم پاسخ با روش های مختلف ( بیوپسی از کلیه و آزمایشات مختلف) مورد ارزیابی قرار گیرد و بر اساس علت آن درمان مناسب شروع شود. بر رویی تگ لوپوس پایین همین سوال کلیک کنید و از مقالات سایت استفاده کنید.

من ۳سال لوپوس دارم هیچ علانم درد مفاصل ندارم فقط با نخوردن قرصا بالای چشم قرمز وورم میکنه دکتر چشم پزشک رفتم میگه خوبه الان من چکار کنم برا چشمممحسن اخیانی۱۳۹۵/۰۹/۰۲

سلام باید قرصها را ادامه دهید و حداقل هر 6 ماه یکبار ویزیت شوید. شما کدام شهرستان هستید؟ تا در صورت امکان پزشکی نزدیک شما را معرفی کنم.

دیدگاه و نظــرات