برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سردرد ناگهانی در اثر فشار

سردرد ناگهانی در اثر فشار

سلام. من دختر 21 ساله هستم که ورزش رو به صورت حرفه ای دنبال میکنم.در ورزش در بعضی از حرکات که نیاز به قدرت داره و زور میزنم سردرد ناگهانی در شقیقه و پشت چشمام فشار میاره که برای چند ثانیه طول میکشه و در طی این درد چشمام رو محکم میبندم تا آروم شه.با عرض پوزش موقع دستشویی وقتی زور میزنم هم همینجوری میشم و چشمام سیاهی میره و سردرد وحشتناکی حس میکنم که باعث میشه اون لحظه هیچ کاری نتونم انجام بدم. ممنون میشم بگید علت این سردرد چیه و چطور درمان میشه؟
با سلام عوامل متعددی وجود دارند که می توانند زمینه ساز سردرد باشند و تشخیص علت سردرد با بررسی پارامترهایی نظیر (سردرد های اولیه یا ثانویه , نوع سردرد, زمان وقوع سردرد ( قبل یا بعد ورزش) , آیا سردرد به همراه تهوع یا عوارض دیگر هست؟ نوع ورزش و در چه هوا و ارتفاعی ورزش میکنید؟ ایا سابقه خانوادگی در این زمینه دارید؟ آیا بیماری زمینه ای دیگری دارید؟ مدت زمان سردرد چقدر است؟ محل و نوع درد کدام است؟) و برخی پارامترهای دیگر که توسط پزشک متخصص و معاینه بالینی مورد بررسی قرار می گیرد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

گردن درد همراه با سردردمحسن اخیانی۱۳۹۶/۰۹/۰۷

سلام. اگر درد حاد و گذراست می توانید با استراحت و استفاده محدود از مسکن و ورزش مشکل را برطرف نمایید و در صورت عدم درمان به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

منع پرواز با مصرف بتاهیستین و سیناریزینحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۱۰/۲۳

با سلام مشکلی از نظر سفر هوایی ندارید با توجه به تغییر وضعیت در نحوه شروع سرگیجه مشکل میتواند از گوش میانی باشد که جز سرگیجه های نسبتا شایع است ولی هر گونه علائم اضافی به همراه سرگگیجه توسط پزشک متخصص مغر و اعصاب قابل بررسی است.

سیاهی رفتن چشمادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۲۷

با سلام فشارخون پائیین , آریتمی قلب , تپش قلب , ناراحتی های گوش , تعرق زیاد, آرتروز گردن ,خستگی و بی خوابی و برخی عوامل دیگر می توانند مسبب سیاهی رفتن چشم ها بعد از ایستادن باشند. اگر سیاهی رفتن مداوم است حتما با یک پزشک مشورت کنید.

سردرد و گردن دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۶/۲۲

با سلام با توجه به تغییرات وسیع هورمونی دردوران بارداری این موضوع میتواند قابل توجیه باشد ولیکن بهتر است در صورتی که بهبود حاصل نشد با پزشک فوق تخصص روماتولوژی مشورت نمایید

دیدگاه و نظــرات