برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

پتشی

پتشی

سلام، من از آخر سال ۹۵ روی پام لکه های ایجاد شد که بعد چندتا دکتر متوجه شدن پتشی هست و آزمایش انعقاد خون هم مشکل نداشت و چکاپ کامل هم دادم بی مشکل، با لوسیون و کرم دست ساز موقت خوب میشه اما به محض اینکه دارو تموم میشه شروع میشه دکتر هم گفته نباید این داروها زیاد استفاده بشه پوست نازک میشه ، من به چه دکتری باید مراجعه کنم تا علت معلوم بشه ؟؟ چون خشکی و خارش اذیت کننده ای داره، دکتر پوست که فایده نداشت !!
سلام. برای تشخیص دقیقتر لازم است که نمونه برداری شود ولی اگر تشخیص پتشی است آزمایشات انعقاد خون لازم است با توجه به اینکه آزمایش انعقاد خون نرمال بوده احتمالا بیماری pigmented purpura است پوشیدن جوراب واریس به درمان کمک می کند

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

ایجاد راش پوستی لوپوسمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۴/۰۸

سلام ضایعه پوستی ممکن است به تنهایی یا جزئی از بیماری سیستمیک باشد  درمان در موارد با درگیری سیستمیک متفاوت است  بررسی بیشتر لازم هست که باید توسط پزشک پوست و یا روماتولوژیست انجام شود گاهی هم ضایعه پوستی از نوع عمیق و مزمن هست  ( DLE ) که درمان سخت تر و ممکن است اسکار  یا جوشگاه از خود باقی بگذارد.

لوپوس دارم . جدیدا بر روی پوستم کمی راش پوستی ایجاد شده است. علت چه میتواند باشد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۱۰/۳۰

با سلام . بیماری لوپوس یک بیماری روماتیسمی با طیف وسیعی از تظاهرات از نوع خفیف تا شدید می باشد. در قسمت عمده موارد چنانچه بیمار تحت درمان مناسب و مراقبت های لازم باشد ، بیماری کنترل شده و فرد می تواند زندگی نسبتا عادی داشته باشد. ضایعات جلدی در زمینه داروی متوتروکسات شایع نیست . ممکن است ناشی از بیماری باشد که با معاینه تشخیص داده می شود . کلید اصلی درمان در بیماری لوپوس پذیرش بیماری و مصرف منظم دارو هاست .

لک پوستی ناشی از حساسیت به آنتی بیوتیکسید مسعود داودی۱۳۹۶/۱۰/۲۰

سلام. این لک کم‌کم برطرف می شود ولی می توان از پماد Servina روشن کننده صورت استفاده کرد

دانه های قرمز زیر چشممحمد زنوزی راد۱۳۹۷/۰۵/۱۹

سلام.پیشنهاد میکنم دونه ها در زمان ظهور توسط متخصص دیده شوند ولی بطور کلی علائم التهابی اگر ندارد (مثل تب و درد موضعی) و یا خارش، و خودبخود برطرف میشود نیاز به پیگیری ندارد.

دیدگاه و نظــرات