برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد مفاصل دست

درد مفاصل دست

باسلام حدود سه ساله که با درد انگشتان دست وسر مومور شدن دست در گیرم ابتدا پزشکان ارتوپد تشخیص چسبندگی عصب دادن که طی این چندسال با تزریق کرتوم فیزیو تراپی اوزن تراپی اتفاق خواستی در روند بهبودیم حاصل نشد و ارجاع داده شدم ب پزشک روماتولوژی ک ایشونم هم بدون ازمایش دارو تجویز کردن و طی دوماه بازم درد همچنان ادامه داشت تا اینکه ازمایش تجویز شد که الحمدالله جواب تمام ازمایشات روماتیسم منفی بود ابا ممکنه درد مفاصل بخاطر موقعیت شغلی ک فقط تایپ کردنه باشه چون احساس گرفتی در ماهیچه های گردنم دارم
سلام با توجه به شرحی که گفته شد می توان گفت احتمال دارد شرایط کاری شما زمینه ساز این مشکل شده باشد و ممکن است این درد ها, دردهای ارجاعی  با منشا عضلات و مهره و یا بیماری دیسک باشد که در بیماری دیسک ممکن است درد به دست بازو و انگشتان منتشر شود. لذا توصیه می شود اصول ارگونومی در فعالیت های روزمره رعایت نمایید و ورزش های مناسب گردن انجام دهید در صورت پایداری مشکل توصیه به مراجعه به متخصص می شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

31 ساله و بدنساز هستم.وقتی تمرین میکنم آرنجهای دستم درد میگیره و تیر میکشه صدا هم میده. لطفا راهنمایی .محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۷/۱۳

سلام شما با دارو بهبودی پیدا نمی کنید. قبل از تمرین ورزشهای کششی انجام و استخر شنا و ماساژ هفته‌ای یک تا دو بار به شما کمک می‌کند ویتامین دی هر ماه یکبار، ویتامین E یکروز در میان و کپسول فارماتون یا Welman ترجیحا فرم اسپرت آن تا حدی کمک کننده است.

درد در تمام مفاصلم وجود دارد دکتر نمیتواند تشخیص دهد!غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۵/۱۱

اگر دردهای شما در صبح بیشتر بوده و با استراحت بیشتر و با فعالیت کاهش می یابد و با خشکی صبحگاهی همراه میباشد ، احتمالا در زمینه بیماری های روماتولوژی بوده و باید به متخصص رو ماتولوژی مراجعه کنید.

دچار شلی مفاصل بخصوص انگشتان دست بودم که همراه با درد کمی می باشد آیا راه درمانی دارد.احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۶/۳۱

سلام.شلی مفصل علل مختلف و شدت متفاوتی دارد. تعداد مفاصل درگیر عامل دیگر تعیین نوع ان است. به شرطی که غیر از این بیماری، مشکل دیگری نباش ، أساس درمان بر پایه إصلاح روش زندگی و ورزش های تخصصی زیر نظر متخصص است.

درد های مبهمی در کمر و باسن و دست و کتف دارم و داروهای متعددی مصرف میکنم. کمک کنید.ثریا شادمانفر۱۳۹۵/۰۴/۲۰

با سلام.شما باید مراجعه به یک روماتولوژیست داشته و معاینه شوید.

دیدگاه و نظــرات