برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

دیسک کمر

دیسک کمر

سلام بنده ۳۲ سال سن دارم کارم بنایی هست یک روز سر کار موقع بلند شدن کمر گرفت بعد از ۲روز رفتم دکتر عمومی امپول عضله تجویز کرد ولی خوب نشدم و رفتم MRIدادم گفت یه دیسک کمر خفیف داری الن ۱۵ روزه خوب نشدم الن نمیدونم این کمر درد از دیسک کمر خفیفه یا کمرم رگ به رگ شده
با سلام در سن شما دیسک خفیف به احتمال زیاد درمان خواهد شد مشروط بر اینکه سبک زندگی صحیح را در پیش بگیرید,در بلند کردن اجسام ددقت داشته باشید, ورزش های مربوط به عضلات کمر را انجام دهید (ورزش ویلیامز که در سایت شرح داده شده) از فواید موثر آب درمانی برای کمر استفاده کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

درد کمر و دیسک کمر. جراحی پیشنهاد میشود؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۱۱/۱۵

با سلام.در صورت اسیب و نقص عصبی و در صورت عدم پاسخ بالینی و برای جلوگیری از پیشرفت بیماری، جراحی می تواند کمک کننده باشد.

درد در داخل گودی کمرادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۹

با سلام درد کمر عموما به خاطر دلایل زیر است 1) سبک زندگی نادرست برای مثال نشستن طولانی مدت 2) ضعف عضلات حمایت کننده از کمر 3) بیماری های کمر مثل دیسک یا روماتیسم ستون فقرات که احتمال کمی دارد. برای بهبودی توصیه میشود ابتدا سبک زندگی خود را بهبود دهید ورزش های کمر از جمله ورزش ویلیامز را مرتب انجام دهید بصورت موقتی از مسکن های موضعی و خوراکی استفاده نمایید و آب درمانی را جدی بگیرید در صورت عدم بهبود بایستی توسط یکی از همکاران متخصص بررسی شوید.

آرتروز زانو و کمر شدیدمسعود مهدوی۱۳۹۶/۰۸/۰۲

با سلام  با توجه به درد بیمار از نظر بیماری های روماتولوژیک باید بررسی شود  به روماتولوژیست مراجعه کنید

دیدگاه و نظــرات