برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد مچ

درد مچ

سلام من یک نوجوان ۱۶ساله هستم نزدیک به یک سال هست که مچ دست راستم به شدت درد میکنه.یک ماه انقدر دردش زیادوشدید بودکه خودم بابانداژبسته بودمش.به مادرم که میگم میگه اهمیتی نداره ودلیلش زیاددست گرفتن گوشیه.ولی من مطمعنم اینطورنیست. صبح هادردبیشترو شدید ترمیشه.
سلام حرکات تکراری ناشی از کار با تلفن همراه و یا کامپیوتر از عواملی است که می تواند مفصل مچ دست را تحت تاثیر قرار بدهد و موجب درد ویا زمینه ساز بیماری باشد اما برای تشخیص این موضوع که درد مچ شما به علت تلفن همراهتون است یا عامل دیگرباید با پزشک متخصص مشورت کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

دخترم تورم مچ دست دارد و قادر به خم کردن مچش نیست. دکتر روماتولوژی در آزمایشات تشخیص مناسبی نداشته است.غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۸/۲۱

سلام اساس تشخیص بر مبنای شرح حال معاینه وازمایشات مربوطه است.اگر پزشک فوق تخصص روماتولوژیست درمان پی گیری شود.

در آرنج دارم کمکغلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۴/۰۳

با سلام اطلاعات بیشتری نیاز است. اگر درد ماه هاست طول کشیده است به پزشک مراجعه کرده یا سوال خود را واضح تر بپرسید

بعد از تست سنجش تراکم استخوان متوجه شدم 15 درصد پوکی دارم.حالا درد مچ دست دارم.آیا به پوکی ارتباط دارد؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۲۹

با سلام درد دست شما ناشی از استفاده بیش از حد و یا فشار نامناسب به مچ دست می باشد که بایستی به دست خود استراحت داده و ورزش های مناسب انجام دهید . این درد ربطی به تراکم استخوانی شما ندارد. به نظر با تقویت عضلات گردن و دست و استفاده از مکمل های کلسیم و ویتامین د با دوز مناسب مشکل نگران کننده ای نداشته باشید.

درد دست و پا بعد از فعالیت روزانهانوشه حقیقی۱۳۹۶/۰۵/۲۲

با سلام.به نظر می رسد مشکل به کار شما ارتباط دارد. توصیه می کنم نزد متخصص داخلی یا روماتولوژیست بروید.

دیدگاه و نظــرات