برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

زانو درد بعد از عمل جراحی رباط

زانو درد بعد از عمل جراحی رباط

با سلام من حدود سه ماه پیش رباط acl عمل کردم و الان زانوم تا آخر خم نمیشه یه خورده مونده تا کامل خم بشه و زانو هم خیلی خشک و ضعیف شده.راهنمایی نمایید.
سلام با توجه به اینکه جراحی شده اید  بهتر است با جراح خود مشورت کنید در صورتی که دسترسی به پزشک خود ندارید با همکاران ارتوپد دیگر مشورت کنیداینگونه مسائل در حیطه کاری ارتوپدی می باشد.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

من چند سال پیش تصادف کردم. و زانوم اسیب شدید دید. پارگی رباط و در رفتگی مفصل و..... میخواستم بدونم ورزش پیلاتس برای من ضرر نداره؟ثریا شادمانفر۱۳۹۴/۱۰/۱۸

هر ورزشی که سبب درد زانو شود برای شما ضرر دارد. شما باید مربی ورزش خود را در جریان آسیب قدیمی زانو قرار دهید.و حرکاتی که سبب خم و راست شدن زانو میگردد به تعداد دفعات کمتری از افراد نرمال انجام دهید.

تخصص پزشکادمین بهپو۱۳۹۷/۰۷/۱۶

با سلام شما می توانید در رابطه با مشکل خود با پزشکان روماتولوژیست مشورت کنید.

درد پیشرونده از مچ دست به زانو ها. این درد در زانو ها مخصوصا در بالا رفتن از پله ها بیشتر می شود. درمان چیست؟محسن اخیانی۱۳۹۴/۰۸/۰۸

سلام آیا تورم مچه دست شما توسط پزشک رویت شد؟و چند روز طول کشید؟ دردهایی که شما دارید بیشتر با فعالیت بدتر می‌شود که برخلاف دردهای رماتیسمی می باشد و با توجه به اینکه آزمایشات شما نرمال است احتمال رماتیسم کمتر مطرح اس و فعلا باید تحت نظر پزشک بمانید. برای مشکل معده خود نیز بهتر است دارو همراه وعده غذایی میل شود و در صورت عدم بهبود کپسول امپرازول روزآنه یک عدد میل کنید.

زانو دردادمین بهپو۱۳۹۷/۰۷/۰۹

با سلام درد و صدای زانو به دلیل ایجاد اختلالی در مفصل شما پدیدار شده که برای تشخیص علت و درمان باید توسط متخصص معاینه شود.

دیدگاه و نظــرات