برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

سردرد و درد بدن

سردرد و درد بدن

سلام به مدت یکساله که درد بدن و سردرد دارم سردردام به صورت نبضی هست و همش به پای میگرن گذاشتم تا ۱۱ سالگی هم زیر نظر متخصص مغزو اعصاب به علت تشنج دوران کودکی بودم وخوب شدم و علایمی ندیدم .اما درد بدن شدید همیشه دارم به حدی که گاهی دوقات شبا خوابم نمیبره همیشه کوفته و خسته هستم قوای بدنیم کمه سردردای نبضی هم میگیرم اکثرا درد بدنم به حدیه که ورزش که میکنم بدن درد شدید و ممکن چندروزی بیفتم یا تب کنم ازمایشاتی برام نوشتن شک ب رماتیسم مه نشون دادم ب پزشک و گفت مشکلی نداره حالا میخام بدونم چکار کنم؟
سلام البته اظهار نظر بدون انجام معاینه فیزیکی بسیار دشوار است ولی با شرحی که از دردها داده اید اولین احتمال بیماری فیبرومیالژی است.توصیه می کنم به روماتولوژیست مراجعه کنید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

برای افزایش کیفیت زندگی . کاهش اضطراب و استرس در بیمار روماتیسمی چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۲/۰۷

سلام برای کنترل بهتر بیماری شما باید استراحت و آرامش بیشتر داشته باشید و داروها را منظم مصرف کنید.اگرعلایم استرس شدید دارید با مشاوره با روانشناس کنترل کنید.مصرف ویتامین B1 هم کمک میکند.

مقدار آهن مورد نیاز روزانهغلامحسین علیشیری۱۳۹۶/۰۵/۳۱

با سلام.کمبود آهن زیادی ندارید.می توانید یکماه آهن را ادامه دهیدد. برای تفسیر بهتر می بایست دیگر شاخص های خونی مانند هموگلوبین را ارسال نمایید.

حدود 13 ماه پیش بیماری من به صورت ورم مچ پای راست شروع شد. و حالا بیماری شعله ورشده آیا مفاصلم تغییر شکل می دهد؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۴/۱۳

با سلام عموما در بیماری های روماتیسمی سیر بیماری و آینده آن تحت تاثیر شروع زودرس درمان و پاسخ بدن به درمان و عوامل محیطی مانند تغذیه و استراحت و مصرف سیگار تاثیر گذار هستند درصد قابل توجهی از بیماران روماتیسمی با توجه به اختلال سیستم ایمنی بایستی تحت درمان باشند. بعضی مواقع با کم کردن داروها چنانچه بیماری عود کند به این معناست که بایستی درمان بصورت قبل ادامه یابد.

رماتیسم و ازدواجغلامحسین علیشیری۱۳۹۷/۰۴/۱۲

سلام بر اساس نوع بیماری روماتیسمی و شدت بیماری پاسخ به سوال متفاوت است ضروری است جهت پاسخ به سوال فوق سوابق بیمار مورد ارزیابی قرار گیرد

دیدگاه و نظــرات