برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

ترس از مرگ و افسردگی

ترس از مرگ و افسردگی

ده روزه که تو خونه میترسم دکتر هم رفتم داروی افسردگی هم می خورم ولی بازم یه کم ترس دارم از خونه ترس ازمرگ.حالت دیوانگی دارم پشت سرم می سوزه بدنم سردمیشه جواب بدین ممنون میشم
ترس ازخانه وعلایم جسمی در افسردگی هم دیده مشود تنظیم داروها توسط روانپزشک ورواندرمانی ضروری است

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

جرقه نورانی چشمادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۱

با سلام با توجه به این موضوع که استرس محرک ایجاد نور در چشمتان می باشد بهتر است ابتدا درمورد مدیریت استرس با یک روانشناس مشورت کنید. از آنجایی که استرس می تواد تاثیرات جسمی نیز داشته باشد. پیشنهاد می شود که آزمایش های دوره ای چک آپ و فشار خون خود را نیز کنترل کنید.

 علایم شروع افسردگیعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۷/۰۴/۰۹

با سلام علائم گفته شده می تواند نشان دهنده شروع افسردگی باشد. پیشنهاد می شود با یک پزشک روانشناس مشورت  کنید بادر نظر گرفتن شرایط شما احتمالا به یک دوره درمان داروی نیاز خواهید داشت.

برای افزایش کیفیت زندگی . کاهش اضطراب و استرس در بیمار روماتیسمی چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۲/۰۷

سلام برای کنترل بهتر بیماری شما باید استراحت و آرامش بیشتر داشته باشید و داروها را منظم مصرف کنید.اگرعلایم استرس شدید دارید با مشاوره با روانشناس کنترل کنید.مصرف ویتامین B1 هم کمک میکند.

ترس از هواپیماادمین بهپو۱۳۹۷/۰۵/۲۰

سلام ترس از پرواز اتفاقی است که برای تقریبا همه مسافران می افتد بد نیست بدانید پرواز در حقیقت امن ترین شیوه ی نقل و انتقال است. مطابق آمار احتمال سقوط یک هواپیما، یک در ۱.۲ میلیون پرواز و از هر ۱۱ میلیون تن، تنها یکی بر اثر سقوط هواپیما جان می سپارد؛ مقایسه کنید با میزان مرگ بر اثر حوادث ترافیکی؛ یک مرگ از هر پنج هزار.اما چون هواپیما گران است، بزرگ است و به ندرت دچار سقوط می شود ومسافران بیشتری دارد و…، خبر سقوطش در همه جای دنیا پخش می‌شود!  اما در شهر خودتان روزی چند تصادف مرگبار اتفاق می‌افتد؟ در اتوبان‌ها چطور؟ و چقدر متوجه می شوید؟ . بهتر است در حین پرواز از پنجره بیرون را نگاه نکنید , نوشیدنی کافئین دار نخورید , اگر پرواز بعد از وعده های غذایی است بهتر است فرد مضطرب غذایی بخورد که در آرام نگه داشتن وی در طول سفر کمک و در عین حال انرژی مورد نیاز وی را تامین کند. در سایت مقاله های دیگری در این باره موجود است که می توانید آنها را جستجو کنید واستفاده کنید.

دیدگاه و نظــرات