برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

زخم کناره و انتهای زبان و گلو

زخم کناره و انتهای زبان و گلو

چندین بار و به صورت مکرر دچار زخم ها ی دردناک در ناحیه زبان و انتهای گلو شدم که با مراجعه به متخصص گوارش رفع شد ولی با تمام شدن داروها مجدد شروع میشه . نگرانم که سرطان باشه.راهنمایی کنید.
سلام. احتمال ابتلا به یکی از بیماری های اتوایمون در شما می باشد. برای بررسی بیشتر و رد آن به یک فوق تخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا ندول مفصلی دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۳/۱۶

با سلام وجود درد و تورم و یا احساس خشکی و خستگی به دنبال استراحت که حداقل بیش از ۱ ساعت طول کشیده باشد از نظر زمانی هم چند هفته ادامه داشته باشد بایستی توسط پزشک متخصص پیگیری شود. در درصدی از موارد ممکن است تست های آزمایشگاهی تماما منفی باشد که رد کننده بیماری نیستند.

آیا بیماری آرتریت روماتوئید دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۵/۰۳/۲۰

با سلام.در صورتی که تشخیص صحیح باشد عوارض متوترکسات قابل قبول و تحمل است و نقص أیمنی شدید نیست. در سرونگاتیو ها ممکن است بسیاری از ازمایش ها نرمال باشد.

آیا بهیود کند زخم روی پا به دلیل مصرف کورتون است؟محسن اخیانی۱۳۹۶/۰۸/۱۴

سلام لطفا لیست داروهای مصرفی و بیماری زمینه ای که کورتون مصرف می کنید را در کامنت همین مشاوره ذکر کنید.

آرتریت روماتوئید دارم،بخاطر درد مفصل مچ از دستم کار نمیکشم برای همین دستم لاغر شده است آیا فیزیوتراپی برایم مفید است؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۲۹

با سلام در بیماری آرتریت روماتوئید و اصولا بیماری های روماتیسمی بعد از هر حمله التهابی در مفصل ، باعث ضعف در عضلات اطراف مفصل می شود. توصیه اکید می شود بعد از برطرف شدن التهاب مفصل بایستی ورزش های مناسب عضو مبتلا بطور جدی انجام شود.

دیدگاه و نظــرات