برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

درد در هنگام تنفس در قسمت چپ سینه

درد در هنگام تنفس در قسمت چپ سینه

سلام جوان 28 ساله هستم 10 سال سیگار میکشیدم،ماه گذشته بخاطر تپش قلب اکو و نوار قلب دادم که تصویر عروق و فشار ریه رو هم گرفت،پاسخ افتادگی دریچه میترال بصورت مادر زادی و و تپش قلبم رو به این نسبت دادن عروق و فشار ریه هم طبیعی و سالم بودن 1 هفته است وقتی نفس میکشم سمت چپ قفسه سینم بالا نزدیک جناق تیر میکشه و خلط هم دارم که غلظتش بالاست و لکه های قهوا ای داره اما مقدار خلطم کمه،اگه چند دقیقه سکوت کنم حتما باید صدامو صاف کنم چون خلط میگیره حنجرم مشکل من چیه دکتر بدنسازی میرم و بالا سینم تحت فشار بوده.راهنمایی نمایید.
سلام.شما برای بررسی بیشتر لازم است اول  به یک پزشک ریه و سپس به پزشک گوارش برای بررسی رفلاکس مراجعه نمایید.مشکل قلبی با توجه به اطلاعات داده شده ندارید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

سوزش کتف راست و درد در قفسه سینهمژگان عابدینی۱۳۹۷/۰۱/۰۱

سلام.دردی که درقفسه سینه هنگام تنفس عمیق تشدید میشه علل متعددی دارد: 1-مشکلات داخل ریه یا 2-لایه سروز 3-ی اطراف ریه اگر التهاب داشته باشدمشکلات مفصلی درمحل اتصال دنده ها  درزمینه بیماریهای التهای ستون فقرات هم ازسایر علل میباشدگاه التهاب دیسک هم سبب تشدید علایم باسرفه خواهد شدبرای افتراق موارد فوق انجام معاینه دقیق الزامی است

درد و احساس سنگینی در سمت راست قفسه سینهبهرام پیشگو۱۳۹۶/۱۰/۱۷

با سلام.با شرح حال فوق و شرایط عنوان شده علت درد با احتمال زیاد مربوط به قلب نمیباشد و احتمالا مربوط به اسپاسم است بهتر است آزمایش کامل،چک کلسیم و یک گرافی از  قفسه سینه انجام شود.

آیا افتادگی دریچه میترال باعث مرگ می شود؟بهرام پیشگو۱۳۹۶/۰۹/۱۴

با سلام، افتادگی دریچه میترال که اصطلاح علمی آن پرولاپس دریچه میترا یا MVP میباشد،دردرجات خفیف خطرناک نیست و منجر به سکته نمیشود،نیاز به جراحی ندارد نسبت به شدت آن سالانه یا دوسال یک بار ویزیت و اکو شود.

از دیروز سمت چپ قفسه سینه ام درد خیلی بدی احساس میکنم میخواستم ببینم دلیلش چیه ؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۷/۰۲

با سلام برخورد با درد قفسه سینه در افراد مختلف و سنین مختلف و افراد مختلف متفاوت است در صورت وجود تنگی نفس و استمرار آن با ن تخصص داخلی و قلب مشورت نمایید

دیدگاه و نظــرات