برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

آفت دهان ، پشت لب و نوک زبان

آفت دهان ، پشت لب و نوک زبان

با عرض سلام من تقریبا هر ماه آفت دهان پشت لب دارم و موقع مصرف چیزهای گرمی مخصوصا گردو نوک زبونم هم آفت میزنم ضمنا روی باسن هم خیلی خوش های دردناک دارم مخصوصا زمانی که موهای زائد را اصلاح میکنم جوشهای روی باسنم خیلی زیاد میشه این مشکلات را بیش از ۵ سال هست که دارم.راهنمایی نمایید.
سلام. شما نیاز به بررسی از نظر بیماری های داخلی و کمبود آهن دارید و نوع آفت دهانتان باید دیده شود و تشخیص داده شود

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آیا آفت زدن بیش از حد ممکن است علامت بیماری بهجت باشد؟ این بیماری چیست؟!غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۱۰/۰۶

بطور معمول در افراد سالم جامعه ممکن است آفت دهان مشاهده شود در صورت وجود آفت های مکرر و یا آفت های بزرگ نشانه مهمی از بیماری بهجت است در این بیماری ممکن است آفت های دستگاه تناسلی و یا ضایعات پوستی خاص و یا ابتلای چشمی وجود داشته باشند.

دخترم سه سال پیش بر اثر تب دهانش پر از افت شدبعد از خوب شدن سالی سه باراین افت عود میکنه. به نظر شما لوپوس یا بهجت نداره؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۰۶/۰۳

با سلام تشخیص بیماری پسوریازیس یا داءالصدف بالینی است و ممکن است نیاز به نمونه گیری و آزمایش باشد. در صورت تکرار آفت دهانی توصیه می شود به پزشک روماتولوژیست و یا پوست مراجعه کنید تا بررسی لازم صورت گیرد.

یکی دو ماه است که مکررا داخل دهانم آفت می زند و درد بسیار زیادی نیز در ناحیه آفت و فک ها ایجاد می نماید. از چه دارویی برای بهبود استفاده کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۰۳/۱۶

با سلام آفت دهانی یک تظاهر غیر اختصاصی در بسیاری از بیماری ها می باشد بایستی توجه کرد ممکن است نزدیک به 20 درصد آفت های دهانی علت بیماریزایی نداشته و در زمینه علل فامیلی وجود داشته باشد. در صورت عود مکرر آن و وجود ضایعات پوستی و یا آفت های دستگاه تناسلی و یا وجود شکایات مفصلی و استخوانی بایستی بیماری های روماتیسمی از جمله بیماری بهجت مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه و نظــرات