برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

گز گز کردن تمام بدن

گز گز کردن تمام بدن

سلام.۳ ساله ک وقتی خیلی عصبانی میشم.سمت چپ سرم درد میگیره و کمی چشمم سیاهی میره.یک ماه هست ک مشکلی جدید برام بوجود اومده.و بدنم دچار گز گز شده.اول فقط پاهام بودن.الان تمام بدنم حتی لپ و پلکم هم دچار این حس هست.ام ار ای گرفتم.چکاب کامل خون دادم ک مشخص شد ویتامین دی بدنم کمه.ام ار ای هم نشون داد یه کیست مادر زادی درون سرم هست.مدتی زانو درد داشتم ک ام ار ای گرفتم و مشکلی رو نشون نداد.واقعا در این رابطه نگرانم.تمامو کمال توضیح دادم .لطفا راهنماییم کنید.یماه زندگیم پرازترسواسترس شده.
سلام مجموعه علایم و تنوع اونها و هم چنین ارتباطشون با مسایل روحى بیشتو مؤید مسایل روحیه تا جسمى. فلذا مراجعه به یک روان پزشک  و بررسى دقیق تر و احتمالاً شروع دارو و مشاوره روان شناسى بالینى (روان درمانى) توأم کمک کننده خواهد بود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

برای افزایش کیفیت زندگی . کاهش اضطراب و استرس در بیمار روماتیسمی چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟نوشین بیات۱۳۹۵/۰۲/۰۷

سلام برای کنترل بهتر بیماری شما باید استراحت و آرامش بیشتر داشته باشید و داروها را منظم مصرف کنید.اگرعلایم استرس شدید دارید با مشاوره با روانشناس کنترل کنید.مصرف ویتامین B1 هم کمک میکند.

حملات پانیکعلیرضا تولایی زواره۱۳۹۶/۰۷/۳۰

‎سلام ‎سرترالین ۲۵ میلی کم است و۵۰ میلی استفاده شود نوع خارجی آن اسنترا است بهتر است آن را استفاده کنند اگر تحمل نکنند دارو عوض می شود صرفا دارو درمانی کافی نیست رواندرمانی ضروری است

عوارض مصرف داروی دپاکینحسن پاکنژاد۱۳۹۶/۰۹/۰۶

سلام احتمالاً میگرن تشخیص ایشون براى شما باشه که درمان هاى متفاوتى وجود داره که با مشورت با پزشکتون مى تونین بهترین درمان رو بعد از مشورت انتخاب بفرمایید.

جرقه نورانی چشمادمین بهپو۱۳۹۷/۰۴/۰۱

با سلام با توجه به این موضوع که استرس محرک ایجاد نور در چشمتان می باشد بهتر است ابتدا درمورد مدیریت استرس با یک روانشناس مشورت کنید. از آنجایی که استرس می تواد تاثیرات جسمی نیز داشته باشد. پیشنهاد می شود که آزمایش های دوره ای چک آپ و فشار خون خود را نیز کنترل کنید.

دیدگاه و نظــرات