برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

دردهای شدید روده ای و استخوانی ستون فقرات و خستگی دائم

دردهای شدید روده ای و استخوانی ستون فقرات و خستگی دائم

سلام.دردهای شدیدی دارم شامل دل درد و درد مفاصل و خستگی دائم و درد ستون فقرات. دارو هم مزالازین مصرف میکنم الان چهار سال است. لطفا راهنمایی نمایید؟
سلام.آیا شما کولیت اولسروز دارید؟ در مواردی ممکن است این بیماری به مفصل بزند. بنابر این مراجعه به روماتولوژیست جهت معاینه و بررسیهای لازم ضروری است.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

لطفا یک پزشک روماتولوژیست معرفی نماییدغلامحسین علیشیری۱۳۹۴/۰۹/۲۳

با سلام. اساتید فوق تخصص روماتولوژی که در حال حاضر در سایت به امر آموزش بیماران مشغول هستند را به شما معرفی می کنیم. این اساتید از سه شهر بزرگ تهران ، کرج و یزد در حال همکاری با ما می باشند و در آینده ای نزدیک انشالله پوشش شهرهای دیگر و رشته های دیگر هم کامل خواهد شد.شما با مراجعه به صفحه پزشکان که در بالای سایت قرار دارد می توانید آدرس این عزیزان را دریافت نمایید.

سلام دختر من ۶ سالش هست و به علت در رفتگی دکترش به تست rf و ana نوشت میزان نرمال برای کودکان چندمی باشد؟محسن اخیانی۱۳۹۴/۰۹/۰۷

سلام بسته به آزمایشگاه فرق داره و باید میزان نرمال آزمایشگاه را دید.

تق تق مچ و درد بعضی از انگشتانمژگان عابدینی۱۳۹۷/۰۱/۱۸

باسلام تیروئید اگر درمرحله التهاب باشد میتواند همراه بادرد مفاصل باشد امااگر مشکل تیرویید شما درمرحله حاد نیست وآزمایشات تیروییدتون کنترل شده است این علائم مرتبط باب.یماری شمانیست.علل دیگر التهاب مفاصل درزمینه بیماریهای التهابی روماتیسمی وسایر علل باید بررسی شود توصیه میکنم به یکی ازهمکاران روماتولوژی مراجعه کنید تابررسی ومعاینه کامل انجام شود.

ضعف عضلانی در سمت چپ بدن نشانه چه بیماری می تواند باشد؟کریم مولا۱۳۹۶/۰۴/۱۴

سلام عزیز.سن تماس گیرنده مشخص  نیست. باتوجه به مدت شروع بیماری(۴سال ونیم) ویک طرفه بودن ابتلا(سمت چپ) ونرمال بودن آنزیم های عضلانی ، احتمال وجود فرایند التهابی در عضله کمرنگ میباشد.وباتوجه به عدم پیشرفت وپسرفت علایم ممکن است نیاز به نوارعصب ویا MRI گردن ومغز داشته باشد.ترجیحا به نورولوژیست مراجعه نمایید. من متوجه منظور از افزایش هموگلوبین نشدم. اگربه عددآن اشاره ای می کردید، بهتربود.درضمن آیا WRC همان WBC است؟ که آنهم عدد آن لازم است .لذا عدم وجودشرح حال کافی وعدم انجام معاینه فیزیکی قابل قبول مطرح کردن یک احتمال، سخت خواهد بود.

دیدگاه و نظــرات