برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

مصرف پردنیزولون و هیدروکسی کلروکوئین باعث جوش صورت و حساسیت به نور می شود؟

مصرف پردنیزولون و هیدروکسی کلروکوئین باعث جوش صورت و حساسیت به نور می شود؟

سلام آیا خوردن پردنیزلون ۵ روزی یک عدد و هیدروکسی کلروکین روزی ۱ عدد باعث جوش صورت و حساسیت به نور میشه؟
سلام.هر چند دوز دارو کم است ولی احتمال بروز حساسیت با هر دارویی وجود دارد.رژیم غذایی و اجتناب از تماس مستقیم با نور خورشید و گاهی داروهای موضعی  توصیه می شود.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

پدرم روماتیسم داره چه فاکتور هایی برای روماتیسم در آزمایشات وجود داره؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۵/۰۶/۰۲

با سلام.قرمزی چشم میتواند ناشی از بیماری های التهابی چشم باشد و یا اینکه ثانویه به بیماری های سیستمیک باشد درخواست نوع آزمایش و یا اقدامات تشخیصی بر اساس شرح حال مشخص میشود توصیه میشود به پزشک متخصص روماتولوژی مراجعه نمایید.

اسکولیز کمرمحسن اخیانی۱۳۹۷/۰۴/۲۴

سلام معمولا بدنبال اسکولیوز بطور جبرانی مهره های پشتی به سمت مقابل انحراف می یابد و باعث درد می شود ولی اگر درد زیاد است باید MRI شود .لطفا سن و جنس خود را هم بفرمایید و نوع رماتیسم شما چیست؟ اگر رماتیسم فقرات داشته باشید دردهای شما می تواند در زمینه آن باشد.حتما با روماتولوژیست خود مشورت کنید.

شش ماه هست دربندهای دو انگشت دست چپم نه در مفصل بعضی اوقات ورم دارم حدود دو ماه هم هست مچ دست چپم هم خیلی درد داره. آرتریت روماتوئید دارم؟احمد سلیم زاده۱۳۹۳/۱۰/۱۰

با سلام تشخیص بیماری آرتریت روماتوئید بر مبنای وجود یافته های بالینی مانند التهاب در مفاصل کوچک در دست و وجود خشکی صبحگاهی طول کشیده در کنار مثبت بودن آزمایشات خاص می باشد که تشخیص آن با پزشک با تجربه می باشد . در درصد قابل توجهی از بیماران ممکن است مجموعه آزمایشات نرمال باشند ولی بیمار مبتلا باشد.

آرتریت روماتوئید دارم. وضعیت بیماریم بد شدهاحمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۰۷

با سلام تشخیص فعالیت بیماری بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی توسط روماتولوژیست صورت می گیرد با توجه به تشخیص پزشک مبنی بر اینکه درد ها ناشی از فعالیت بیماری است یا اینکه علل دیگری جز بیماری دارند برنامه درمانی تنظیم می شود لذاتصمیم گیری در خصوص میزان داروها با یستی با نظر پزشک معالج صورت گیرد

دیدگاه و نظــرات