برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

خارش پوستی

خارش پوستی

سلام همسر من حدود یکسال و نیم هستش که مرتب خارش پوستی داره و حتی کلینیک آلرژیک هم رفته و کله تست ها رو داده و هیچ تشخیصی ندادن امروز شنیدم یکی از همکارام که چند ماهی خارش داشت دچار سرطان خون شده و این موضوع منو بینهایت نگران کرده برای تشخیص چه کاری میتونم انجام بدم؟
سلام.شایعترین علت خارش آلرژی است ولی علل دیگری نیز دارد اگر آزمایشات طبیعی بوده معمولاً همان علت آلرژی مطرح می شود ولی گاهی موارد مقصر در آزمایشات آلرژی کشف نمی شود.به پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

لک پوستی ناشی از حساسیت به آنتی بیوتیکسید مسعود داودی۱۳۹۶/۱۰/۲۰

سلام. این لک کم‌کم برطرف می شود ولی می توان از پماد Servina روشن کننده صورت استفاده کرد

پتشیسید مسعود داودی۱۳۹۷/۰۴/۲۷

سلام. برای تشخیص دقیقتر لازم است که نمونه برداری شود ولی اگر تشخیص پتشی است آزمایشات انعقاد خون لازم است با توجه به اینکه آزمایش انعقاد خون نرمال بوده احتمالا بیماری pigmented purpura است پوشیدن جوراب واریس به درمان کمک می کند

ایجاد راش پوستی لوپوسمسعود مهدوی۱۳۹۷/۰۴/۰۸

سلام ضایعه پوستی ممکن است به تنهایی یا جزئی از بیماری سیستمیک باشد  درمان در موارد با درگیری سیستمیک متفاوت است  بررسی بیشتر لازم هست که باید توسط پزشک پوست و یا روماتولوژیست انجام شود گاهی هم ضایعه پوستی از نوع عمیق و مزمن هست  ( DLE ) که درمان سخت تر و ممکن است اسکار  یا جوشگاه از خود باقی بگذارد.

درمان شوره و خارش پوست سرسید مسعود داودی۱۳۹۶/۰۵/۲۴

سلام.محلول نیاز به شستن ندارد ولی در صورتیکه قرار است شسته شود حداقل یک ساعت بماند. چون محلول ضد خارش و شوره است شامپوی سرتان مشکلی ندارد

دیدگاه و نظــرات