برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

التهاب مفصلی غضروفی سینه درمان دارد؟

التهاب مفصلی غضروفی سینه درمان دارد؟

با سلام من التهاب مفصلی غضرفی سینه دارم که باعث درد در استخوان قفسه سینه و مفصل نزدیک جناق می شود که خود باعث استفراغ و اسهال و با ضعف همراه است که بعضی روزها تکرار می شود آیا درمان موثر وجود دارد یا چقدر طول می کشد بهبود یابم؟ قرص ایندومتاسین مصرف می کردم که جواب نداد.
با عرض سلام و احترام شما باید از نظر روماتیسم و بیماریهای گوارشی بررسی کامل بشوید و با درمان درست پاسخ بهتری به درمان خواهید داد. 

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

آرتریت روماتییدالهه دولتشاهی۱۳۹۷/۰۵/۱۶

با سلام حتما نیاز به معاینه دارید ما به صرف یک آزمایش به بیمار برچسب روماتیسم را نمیزنیم. جهت معاینه به همکاران روماتولوژیست مراجعه نمایید.

سالهاست مبتلا به بیماری ارتریت روماتوید بودم.به علت مشکلات گوارشی داروها رو قطع کردم آیا ممکنه بیماری برگرده؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۲/۰۵

با سلام بیماری آرتریت روماتوئید چنانچه دارای تشخیص قطعی بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی باشد ممکن است کمتر از ۲۰ درصد موارد دچار خاموشی شود ولیکن در بقیه موارد بعد از دوره های زمانی متفاوتی دچار عود بیماری شود. توصیه می شود هرگونه تغییر در دوز دارو را با پزشک روماتولوژیست چک نمایید.

آرتریت روماتوئید دارم. وضعیت بیماریم بد شدهاحمد سلیم زاده۱۳۹۲/۰۴/۰۷

با سلام تشخیص فعالیت بیماری بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی توسط روماتولوژیست صورت می گیرد با توجه به تشخیص پزشک مبنی بر اینکه درد ها ناشی از فعالیت بیماری است یا اینکه علل دیگری جز بیماری دارند برنامه درمانی تنظیم می شود لذاتصمیم گیری در خصوص میزان داروها با یستی با نظر پزشک معالج صورت گیرد

در بیماری آرتریت روماتوئید آیا می توان با قطع دارو های متوتروکسات و سولفاسالازین باردار شد؟محسن اخیانی۱۳۹۵/۰۳/۱۵

سلام.شما باید متوترکسات، آلتبرل و استئومود و سلکسیب را قطع کنید تا اجازه حاملگی داشته باشید.اگر بیماری شما فعال باشد اینکار ایجاد تخریب شدید مفصلی خواهد کرد.

دیدگاه و نظــرات