برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید

برای کنترل التهاب چشمی ناشی از لوپوس چه داروهائی موثر تر است؟

برای کنترل التهاب چشمی ناشی از لوپوس چه داروهائی موثر تر است؟

با سلام برای کنترل التهاب چشمی ناشی از لوپوس چه داروهائی موثر تر است؟
سلام .بستگی به منطقه درگیری در چشم دارد ولی انچه که خیلی مهمه درگیری شبکیه و عروق چشمی است که بیمار باید درمان قوی کورتیکواستروئید با دوز بالا و داروهای ایمونو ساپرسیو مثل اندوکسان دریافت کند .به پزشک روماتولوژیست خود مراجعه نمایید.

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

مشاوره های زیر نیز در همین راستا می باشندثبت مشاوره

لوپوس و ریزش موسید مسعود داودی۱۳۹۶/۱۱/۰۱

سلام در مورد ریزش مو معمولاً اثر دارو با تأخیر وحداقل چهار ماه طول می کشد

با توجه به درد و خشکی صبحگاهی و نتایج آزمایش لوپوس دارم یا آرتریت روماتوئید؟احمد سلیم زاده۱۳۹۲/۱۰/۰۶

با سلام تشخیص بیماری لوپوس و بیماری روماتوئید بر اساس یافته های بالینی و آزمایشگاهی خاص خود می باشد. در صورتی که آرتریت در مفاصل و یا خشکی صبحگاهی ندارید صرف وجود RF بیانگر بیماری روماتوئید نیست. جهت اظهار نظر در خصوص بیماری لوپوس نیاز به اطلاعات بیشتری است که پزشک متخصص داخلی می تواند کمک با معاینه کمک کننده باشد.

دکتر تشخیص کم کاری تیروئید برایم گذاشته است و دکتر دیگر تشخیص لوپوس به حرف کدامیک اعتماد کنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۳/۱۰/۰۵

با سلام بیماری تیروئید به عنوان یک اختلال در عملکردی ممکن است ندرتا همراه بیماری روماتیسمی مانند لوپوس وشوگرن دیده شود ولی بیماری تیروئید به طور معمول آزمایشات ذکر شده را مثبت نمی کند. همانطور که قبلا اشاره شد تشخیص بیماران روماتیسمی مانند شوگرن یا لوپوس با معاینه کامل پزشک و بررسی آزمایشات می باشد. توصیه به مشورت با پزشک روماتولوژیست می شود.

از زمان کودکی هنگامی که سرما می خوردم خاطرم هست برامدگی سفید رنگی ته گلویم وجود داشت باز این برآمدگی تکرار شده است، با وجود لوپوس چه کاری باید بکنم؟غلامحسین علیشیری۱۳۹۲/۰۷/۰۹

با سلام بیمار روماتیسمی ممکن است مانند سایر انسان ها دچار بیماری های مختلف شود چنانچه بیماری و یا عوارض آن بیشتر از معمول طولانی شود بایستی بررسی طولانی شود در غیر این صورت اقدام خاصی نیاز نیست.

دیدگاه و نظــرات