برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

مصاحبه ای درباره داروی سالک نداشتم

مصاحبه ای درباره داروی سالک نداشتم رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تقبیح استفاده نادرست از مکاتبات داخلی وزارت بهداشت برای تبلیغ خاصی از یک داروی سالک، مصاحبه خود درباره این دارو را تکذیب کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تقبیح استفاده نادرست از مکاتبات داخلی وزارت بهداشت برای تبلیغ خاصی از یک داروی سالک، مصاحبه خود درباره این دارو را تکذیب کرد.
به گزارش «بهپو»، «محمدمهدی گویا» ضمن رد مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها برای تبلیغ یک داروی سالک، گفت: «تبلیغ دارویی خاص برای سالک نوعی استفاده نادرست از مکاتبات داخلی بوده و اینجانب مصاحبه‌ای در این رابطه انجام نداده‌ام.»
او افزود: «در شرایط کمبود داروی اصلی ضد سالک از روش‌های جایگزین درمانی دیگری می‌توان استفاده کرد که یکی از آنها هم می‌تواند استفاده از داروی ذکر شده در گزارش مذکور، آن هم در شرایط خاص باشد. بنابراین اصل موضوع و تبلیغ در مورد آن دارو توسط اینجانب تکذیب می‌شود.»
به گزارش «بهپو» و به نقل از «وبدا»، گویا از عموم مردم و رسانه‌ها خواست اخبار مهم حوزه بیماری‌ها را از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت پیگیری کنند.
پیش از این از سوی خبرگزاری ها عنوان شده بود که رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ژل موضعی «سیناآمفولیش» به‌عنوان جایگزین داروهای خارجی برای درمان بیماری سالک یاد کرده است./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات