برای مشاوره با پزشکان کلیک کنید
;

4 قانون طلایی در پیاده روی برای قوی کردن استخوان ها

4 قانون طلایی در پیاده روی برای قوی کردن استخوان ها پیاده روی می‌تواند با تقویت استخوان های لگن، شکستگی های مربوط به این ناحیه از بدن را تا 30 درصد کاهش دهد. در اینجا برخی از راه های بی خطر و موثر برای انجام پیاده روی به منظور تقویت استخوان ها معرفی شده است.
«پیاده روی» می‌تواند با تقویت استخوان های لگن، شکستگی های مربوط به این ناحیه از بدن را تا 30 درصد کاهش دهد. در اینجا برخی از راه های بی خطر و موثر برای انجام پیاده روی به منظور تقویت استخوان ها معرفی شده است.
به گزارش «بهپو»، این توصیه ها زمانی بهترین نتایج را خواهند داشت که شما پیاده روی را حداقل 5 بار در هفته و هر بار به مدت 30 دقیقه انجام دهید.
  1. بپرید: پیاده روی و دویدن فواید زیادی دارد اما تاثیر کمتری روی تراکم استخوان ها می گذارند. تحقیقات نشان داده اند پریدن، روی استخوان ها باری وارد می کند که نتیجه آن افزایش تراکم استخوان و قوی تر شدندش است. هر روز فعالیت های پرشی داشته باشید؛ 10 بار صبح و 10 بار عصر بپرید و بین هر پرش 30 ثانیه استراحت کنید؛ ادامه این برنامه در طول زمان به استحکام هرچه بیشتر استخوان ها کمک می کند.
  2. در شیب رو به بالا راه بروید: یک راه عالی برای افزایش فشار مفید روی استخوان‌ ها، بالا و پایین رفتن از پله‌ ها یا سربالایی است.
  3. سریع راه بروید: اگر نمی‌توانید ورزش های سنگین را همیشه انجام دهید پس یک انتخاب برای شما وجود دارد که راحت تر است و آنهم این که سریع راه بروید.
  4. به سمت عقب پیاده روی کنید: تغییر جهت حین پیاده روی یعنی قدم برداشتن به پهلو یا قدم برداشتن به سمت عقب می‌تواند تاثیر مشابه ورزش ‌های با شدت بالا را برای افزایش چگالی استخوانی داشته باشد./

بهپو در جوامع مجــازیکانال ما را در جوامع مجازی دنبال کنیــد

دیدگاه و نظــرات